Fanta Citrus
Духтари эркаамро чи гуна аз роҳи бад баргардонам?
4967

 

Солҳост, ки аз ғами духтари бероҳаам ғам мехӯрам. Бо ягон восита пеши роҳашро гирифта натавонистам. Хуни дил шуда, тамоми шароитро барояш муҳайё намудам, то аз рафиқонаш паст намонаду таънаи камбағалӣ нашунавад, вале бо ғамхориҳоям ба сарам бало харидам. Духтарам эрка шуда, оқибат беҷогардиро пеша намуд. Ягон зарра маро писанд намекунад. Ба гапам гап мегардонад, насиҳаташ кунам, дарҳол «кампири шилқин» гуфта, ба даҳонам мезанад. Падараш солҳои ҷанги шаҳрвандӣ аз дасти яроқбадастон кушта шуду азобу уқубати фарзандон ба сари ман бор гашт. Як писару як духтарро бо чӣ қадар азобу уқубат калон кардам, танҳо худам медонаму Худованд. Дар бозор сабзавот фурӯхта, зиндагиро пеш мебурдам. Писарам бачаи ботарбияи бо нангу номус аст ва соли гузашта мактабро хатм намуда ҳамроҳи рафиқонаш мардикорӣ рафт, вале духтарам як офати тапа тайёр! Замони акааш дар хона будан каме аз ӯ ҳарос дошт ва бе иҷозаташ аз хона берун намерафт, вале аз рӯзе, ки писарам рафт, ин духтар балои ҷонам гашт.


Фирӯз Амирхонов, зодаи ноҳияи Рӯдакӣ чанд рӯз қабл даст ба худкушӣ задааст. Ин ҷавони 18-сола баъди зани дигар гирифтани падараш худро ба дор овехтааст.


Дар пеши чашмам бо мардҳо чақ-чақ карда, баъзеашонро бешармона ба вохӯрӣ даъват менамояд. Ҷангаш кунам ба сарам дод зада «корат ба ман набошад» мегӯяд. Метарсам, ки ба доми мардони айёш афтида, нангу номусашро аз даст надиҳад. Ҷигарам аз дасти ин духтари беақл садпора гашта истодааст. Намедонам чӣ хел духтарамро аз роҳи бад гардонам. Ба бародараш занг зада, ҳама қилиқҳояшро гӯям, омада пора-порааш мекунад, нагӯям ин духтар торафт бе нӯхта шуда истодааст. Бегоҳирӯзиҳо мошинҳои қимматбаҳо назди хонаам омада духтарамро мепурсанду аз шарми ҳамсояҳо замин намекафад, ки дароям. Дар назди мардум маро сархаму шарманда кард ин духтари беақл! Шаҳлоямро аз роҳи бад чӣ гуна гардонам, мардум?!

Ширинмоҳ, аз 7 -ум км

Поделиться новостью
Шарҳ
(14)
Parviz Sharipov 2019-11-28, 18:05
Ин модари мо аз ин маълум мешавад ки худаш духтарашро ба оташ телла дода истодааст ба фарзанди ғарибат ҳамаи қилиқҳояшро гуй то сари роҳашро гирад агар дари хонаи шумо мошинҳои мардони бегона меомадаги бошанд аллакай дер шуд бояд аз хурди «РЕМОНТШ»мекардед.
Посух
Ahcom Rahimov 2019-11-28, 18:05
Дер шуд холачон.... Харчиз вакт дорад. Оханро дар гармиаш мекубанд
Посух
Ahcom Rahimov 2019-11-28, 18:06
Холачон 1000% гунахкори... " Ба бародараш гуям, пора пора мекунад ". Худат намехохи пеши рохашро гирифтан
Посух
ориф 2019-11-28, 18:11
Ракамхои телефони духтарта мемонди як телефон мекардмша кани чихел аст духтаратон. Ёшаки сочный  бошад мегирмша аруси хдм мекунмша.
Посух
Инаят Раджабова 2019-11-28, 18:14
о барои чи ,эрка мекунед ????О вай арус мешад,хони бегонава мерад !!!!Кори хонаву коса-табаку шумо рафта хал мекунед?????Агар, ягон байбачча гираду ,полный домашний персонал ,кабул кунад ,ин дига гап!!!!
Посух
Рабиков 2019-11-28, 18:17
Зикр гардид, ки "Падараш солҳои ҷанги шаҳрвандӣ аз дасти яроқбадастон кушта шуду..." Боз кайд шудааст, ки "Писарам бачаи ботарбияи бо нангу номус аст ва соли гузашта мактабро хатм намуда ҳамроҳи рафиқонаш мардикорӣ рафт" Хол он ки чанги шахрванди дар соли 1991 иттифок афтодааст. Пас фарзанди шумо, ки соли гузашта мактабро хатм намуда бошад, аз кучо.....??????? Хангоме ки дуругбофи мекунед ва ё ин ё он вокеаро менависед, мухтарам рузноманигорон, тарзе кор баред, ки акалан сухани худатон кати худро набандед!!!
Посух
Зурван 2019-11-28, 18:53
дар инҷо модар гунаҳкори калон аст. Зеро тарбияи дуруст ва дини надодааст. Агар ин модар дар лаби дастурхон неъматҳои Худоро мефаҳмонд одоб ва эҳтироми модаро аз дидгоҳи ислом қисса мекард, ё тарси дӯзах ва азоби Худоро мефаҳмонд ҳеҷгоҳ ин духтар даст ба ин бадахлоқи ва беҳаёги намезад. Боз модар шарм надошта мегӯяд бародарашро гӯям ҷангаш мекунад, пас маълум мешавад ба кирдорҳои беадабии духтаратон рози ҳастед. Дар урфият гуфтаанд, илоҷи воқеа пеш аз вуқуъ... Модар агар навиштаи манро хонед, лутфан ба писаратон ин амалҳои беадабии духтаратонро гӯед. Шояд таҳдидаш намояд аз ин роҳи кардааш боз гардад. Агар нагӯед мунтазир бошед, ки рӯзе ба ягон хонаи пирон сол хона бурда мепартояд. Худо тавфиқ диҳад ба духтари нохалафатон. омин.
Посух
Зурван 2019-11-28, 18:53
дар инҷо модар гунаҳкори калон аст. Зеро тарбияи дуруст ва дини надодааст. Агар ин модар дар лаби дастурхон неъматҳои Худоро мефаҳмонд одоб ва эҳтироми модаро аз дидгоҳи ислом қисса мекард, ё тарси дӯзах ва азоби Худоро мефаҳмонд ҳеҷгоҳ ин духтар даст ба ин бадахлоқи ва беҳаёги намезад. Боз модар шарм надошта мегӯяд бародарашро гӯям ҷангаш мекунад, пас маълум мешавад ба кирдорҳои беадабии духтаратон рози ҳастед. Дар урфият гуфтаанд, илоҷи воқеа пеш аз вуқуъ... Модар агар навиштаи манро хонед, лутфан ба писаратон ин амалҳои беадабии духтаратонро гӯед. Шояд таҳдидаш намояд аз ин роҳи кардааш боз гардад. Агар нагӯед мунтазир бошед, ки рӯзе ба ягон хонаи пирон сол хона бурда мепартояд. Худо тавфиқ диҳад ба духтари нохалафатон. омин.
Посух
Муслима 2019-11-28, 19:44
Аввал ин Ки Худованд ба Шумо сабр тияду духтаратонро аз ин рох боз дорад. Омин. Шумо аз аввал бояд сахт мекапидед ё ин Ки бо рафторхои худатон ба вай дарс мешудед. Модарчонам хам Моро бе падар калон карданд Алхамдулиллах хамамон шарм хаё дорем Ман хатто хамрохи шавхарам бо телефон дар назди модарчон сухбат карда наметавонам шарм мекунам вакте шавхарам занг мезананд дар хавли бо у сухбат мекунам. Боки Худо нигахбон. Аз Парвардигор хохиш намоед танхо у метавонад эмони духтаратонро мустахкам кунад. Худочон хамаи фарзандора аз рохи Бад ва модаронро аз шармандаги нигах дор Омин.
Посух
TJ 2019-11-29, 11:11
духтаратонро харчи зудтар ба шавхар дихед агар холо ору номусашро аз даст надода бошад... вале ман бовари дорам ки алакай дер шудааст
Посух
нигора 2019-11-29, 13:45
Холачон холия вакт доретон гапи шумора гушнакунад ба бародараш гуйд то обуруи шумора нарезонда худо хидоят кунад
Посух
Мархабо 2019-11-29, 15:36
Айби худатона шудааст ку модарчон пештар одоб медоден харчи тезтар ё ба шавхар тиенша ё бародарша гуен киликои духтартона токи адабша тияд
Посух
Айюб 2019-11-30, 00:52
кор а кор гузашт мома
Посух
Исфандиёрчон 2019-12-17, 23:01
Монед хамин суханхои дуругатонро ба ки лозим аз барои Худо!!!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(14)
Parviz Sharipov 2019-11-28, 18:05
Ин модари мо аз ин маълум мешавад ки худаш духтарашро ба оташ телла дода истодааст ба фарзанди ғарибат ҳамаи қилиқҳояшро гуй то сари роҳашро гирад агар дари хонаи шумо мошинҳои мардони бегона меомадаги бошанд аллакай дер шуд бояд аз хурди «РЕМОНТШ»мекардед.
Посух
Ahcom Rahimov 2019-11-28, 18:05
Дер шуд холачон.... Харчиз вакт дорад. Оханро дар гармиаш мекубанд
Посух
Ahcom Rahimov 2019-11-28, 18:06
Холачон 1000% гунахкори... " Ба бародараш гуям, пора пора мекунад ". Худат намехохи пеши рохашро гирифтан
Посух
ориф 2019-11-28, 18:11
Ракамхои телефони духтарта мемонди як телефон мекардмша кани чихел аст духтаратон. Ёшаки сочный  бошад мегирмша аруси хдм мекунмша.
Посух
Инаят Раджабова 2019-11-28, 18:14
о барои чи ,эрка мекунед ????О вай арус мешад,хони бегонава мерад !!!!Кори хонаву коса-табаку шумо рафта хал мекунед?????Агар, ягон байбачча гираду ,полный домашний персонал ,кабул кунад ,ин дига гап!!!!
Посух
Рабиков 2019-11-28, 18:17
Зикр гардид, ки "Падараш солҳои ҷанги шаҳрвандӣ аз дасти яроқбадастон кушта шуду..." Боз кайд шудааст, ки "Писарам бачаи ботарбияи бо нангу номус аст ва соли гузашта мактабро хатм намуда ҳамроҳи рафиқонаш мардикорӣ рафт" Хол он ки чанги шахрванди дар соли 1991 иттифок афтодааст. Пас фарзанди шумо, ки соли гузашта мактабро хатм намуда бошад, аз кучо.....??????? Хангоме ки дуругбофи мекунед ва ё ин ё он вокеаро менависед, мухтарам рузноманигорон, тарзе кор баред, ки акалан сухани худатон кати худро набандед!!!
Посух
Зурван 2019-11-28, 18:53
дар инҷо модар гунаҳкори калон аст. Зеро тарбияи дуруст ва дини надодааст. Агар ин модар дар лаби дастурхон неъматҳои Худоро мефаҳмонд одоб ва эҳтироми модаро аз дидгоҳи ислом қисса мекард, ё тарси дӯзах ва азоби Худоро мефаҳмонд ҳеҷгоҳ ин духтар даст ба ин бадахлоқи ва беҳаёги намезад. Боз модар шарм надошта мегӯяд бародарашро гӯям ҷангаш мекунад, пас маълум мешавад ба кирдорҳои беадабии духтаратон рози ҳастед. Дар урфият гуфтаанд, илоҷи воқеа пеш аз вуқуъ... Модар агар навиштаи манро хонед, лутфан ба писаратон ин амалҳои беадабии духтаратонро гӯед. Шояд таҳдидаш намояд аз ин роҳи кардааш боз гардад. Агар нагӯед мунтазир бошед, ки рӯзе ба ягон хонаи пирон сол хона бурда мепартояд. Худо тавфиқ диҳад ба духтари нохалафатон. омин.
Посух
Зурван 2019-11-28, 18:53
дар инҷо модар гунаҳкори калон аст. Зеро тарбияи дуруст ва дини надодааст. Агар ин модар дар лаби дастурхон неъматҳои Худоро мефаҳмонд одоб ва эҳтироми модаро аз дидгоҳи ислом қисса мекард, ё тарси дӯзах ва азоби Худоро мефаҳмонд ҳеҷгоҳ ин духтар даст ба ин бадахлоқи ва беҳаёги намезад. Боз модар шарм надошта мегӯяд бародарашро гӯям ҷангаш мекунад, пас маълум мешавад ба кирдорҳои беадабии духтаратон рози ҳастед. Дар урфият гуфтаанд, илоҷи воқеа пеш аз вуқуъ... Модар агар навиштаи манро хонед, лутфан ба писаратон ин амалҳои беадабии духтаратонро гӯед. Шояд таҳдидаш намояд аз ин роҳи кардааш боз гардад. Агар нагӯед мунтазир бошед, ки рӯзе ба ягон хонаи пирон сол хона бурда мепартояд. Худо тавфиқ диҳад ба духтари нохалафатон. омин.
Посух
Муслима 2019-11-28, 19:44
Аввал ин Ки Худованд ба Шумо сабр тияду духтаратонро аз ин рох боз дорад. Омин. Шумо аз аввал бояд сахт мекапидед ё ин Ки бо рафторхои худатон ба вай дарс мешудед. Модарчонам хам Моро бе падар калон карданд Алхамдулиллах хамамон шарм хаё дорем Ман хатто хамрохи шавхарам бо телефон дар назди модарчон сухбат карда наметавонам шарм мекунам вакте шавхарам занг мезананд дар хавли бо у сухбат мекунам. Боки Худо нигахбон. Аз Парвардигор хохиш намоед танхо у метавонад эмони духтаратонро мустахкам кунад. Худочон хамаи фарзандора аз рохи Бад ва модаронро аз шармандаги нигах дор Омин.
Посух
TJ 2019-11-29, 11:11
духтаратонро харчи зудтар ба шавхар дихед агар холо ору номусашро аз даст надода бошад... вале ман бовари дорам ки алакай дер шудааст
Посух
нигора 2019-11-29, 13:45
Холачон холия вакт доретон гапи шумора гушнакунад ба бародараш гуйд то обуруи шумора нарезонда худо хидоят кунад
Посух
Мархабо 2019-11-29, 15:36
Айби худатона шудааст ку модарчон пештар одоб медоден харчи тезтар ё ба шавхар тиенша ё бародарша гуен киликои духтартона токи адабша тияд
Посух
Айюб 2019-11-30, 00:52
кор а кор гузашт мома
Посух
Исфандиёрчон 2019-12-17, 23:01
Монед хамин суханхои дуругатонро ба ки лозим аз барои Худо!!!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2