ҲАВОДИС
“Дилам ош мекашад, очаҷон!” - Ин буд охирин сухани Азизаи рӯзадор пеш аз худкушӣ.
5651
16

 

21 май, соати 19-и шом Азиза Ҷалоловаи 17- сола, сокини деҳоти Нефтободи шаҳри Исфара худро ба дор овехт.

Сабаби даст ба худкушӣ задани Азизаро яке аз наздикони хонаводаи марҳум, ки аз гуфтани ному насабаш худдорӣ намуд, дар ҷангу ҷанҷоли хонаводагӣ вобаста донист.

Тавре ин манбаъ ба сомонаи “Оila.tj”хабар дод, Азиза духтари зебо, сархам ва босавод буду талабгорони зиёде дошт. Муддати 9 сол дар мактаб сардори синф буд ва орзу дошт ба Донишгоҳи тиббӣ дохил шавад. Як моҷарои оилавӣ, ки касе то ҳануз аз куҷо сар задани онро намедонад орзуҳои Азизаи 17 соларо бо худаш ба хоки сард бурд.

Ин фоҷиа дами шом рух дод. Азиза дар оғили гов худро ба дор овехт. Як соат пеш аз сар задани ин ҳодиса Азиза “Очачон, дилам кашидос, ош кунед,”- гуфта ба модараш муроҷиат кардааст. Модари марҳум дар рузи ҷаноза навҳакашон гуфтааст, ки духтарам рӯзадор буд, ақалан дарди дилашро нагуфта, ин дунёро тарк намуд.

Азиза Ҷалолова фарзанди хурдии хона буд ва ғайр аз худ ду бародар боз як хоҳар дошт.

Як ҳаммактабии Азизаи ноком мегӯянд, ки духтар ба васвасаи шайтон гирифтор шуда, даст ба ин амал задааст, аммо дар рӯзи ҷаноза имомхатиби масҷиди Нефтобод гуфтааст, ки шайтон дар моҳи рамазон занҷирбанд аст ва ӯ наметавонист Азизаро ба доми фиреби шайтонати худ афтонад. Имомхатиб ҳамчунин афзудааст: “касе мегӯяд, ки Азиза худро бо васвасаи шайтон ба дор овехт, иштибоҳ мекунад”. Асрори марги Азиза муамоест ҳануз нокушода.

Ҷаноза санаи 22 май, соати 11 дар масҷиди ҷомеи деҳоти Нефтободи ш.Исфара баргузор гардид.

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(16)
Рамазон 2019-05-24, 08:32
Худо раҳмат кунад,
Посух
Қурбон Рамазон 2019-05-25, 07:04
Омин
Посух
Мухочир 2019-05-24, 18:52
Чаро хабарнигорон хама вакт худкушии чавононро расонави мекунанд аммо пешгирии ин амали зишт ВА гунахкор шудани бандаро касе ба наврасон намефахмонанд равоншиносон кучоянд академику олимон кучоянд
Посух
Обид 2019-05-26, 03:34
Э калаварам рӯзноманигор аз куҷо экстрасенс буда метонад ки дар хонаи ту е ин ки мову дигарон ки даст ба худкуши мезанад
Посух
Гов 2019-05-26, 03:35
Рост мегуяд инами калаварами босавод
Посух
Мехрона 2019-05-26, 03:37
Сину соли Азизаро давраи гузариш мегӯянд, дар ин давра духтарон ҳасосноканд, ҷанг куни худ даст ба ин амал мезананд , бояд падару модар эхтиет мекарданд. Мардум шумо низ фарзандонатонро дар ин давра эхтиетнок тарбия намоед!
Посух
Шахноза Мехрона 2019-05-27, 19:06
Мехрона, Азиза 2 ном дошт якумаш Азиза ва Махина вай духтари бад набуд ва намешавад. Ман дугонаи наздики ӯям падару модари одамони бенихояд хубанд дар ин чо ними гапхо дуруганд падару модараш хеле уро эркадори мекарданд ман низ медонистам ва дигарон хам мегуянд дар мохи март як сол мешавад ки ман бо у дусти мекардам у ба ман хамчун хохар буд ва мемонад лекин у хар вакт мегуфт ки ман худро мекушам ба чонам сер шудам дар ин чой айби падару модараш нест!!!! Мо ба якдигариамон гапхоямонро мегуфтем ман бовари дорам ки агар ман дар наздаш мебудаму у ба ман мегуфт ман хатман уроб боз дошт мекардам аммо ман дар Россия хастам(( Бигзор чояш Чаннат шавад омин) аз чом дар ин чой нишаста гап задан бехтар дар хаккаш дуо кунед????????
Посух
Рашид 2019-05-26, 03:38
Мехронахон шумо ин Суханхоро дар амал иҷро мекунед охир? Ё барои талқин мегӯеду худатон фарзандонатонро химчашап мекунед)))
Посух
Судя 2019-05-26, 03:39
Ҳаҳаҳ, аҷиб баҳс карданд ин ду
Посух
Шахноза 2019-05-27, 19:24
У ба донишгохи тибби дохил шудан намехост у мехост ба донишгохи пухту паз дохил шавад ва 9 сол у сардори синф буд ман бо у дар як мактаб 2 мох хондам ва мо паралель будем падару модарашро ман ягон бор надидам ва нашунавидам ки уро чанг карда бошанд одамони намозхону шух хастанд дар хаки Азиза(Махина) дуо кунед ??? рахмат ????????
Посух
НЕФТОБОД Шахноза 2019-05-29, 12:01
Гапхои Шахноза хак хаст. Сабаби худкуши Азизаро хечкас намедонад.
Посух
НЕФТОБОД Шахноза 2019-05-29, 12:05
Нефтобод дехот не, балки шахрак аст.
Посух
I’m Нефтобод? 2019-05-30, 14:58
Рост гуфти аз худ гап набароред имруз зодрузаш хаст ва у мехостки ба хешовандонаш ифтор кунон кунад ва зодрузашро кайт кунад .У васваса шудаги ва Худо медонадки вакти рамазон шайтон занчир банд аст е не.Иллохим чош чанат шавад Омин?
Посух
Шахноза I’m Нефтобод? 2019-08-06, 19:03
Салом,ман дар Россия хастам хатто ба сари хокаш рафта наметавонам💔💔 илтичо дорам касеки дар шахраки Нефтобод бошанд рафта аз номи хама дуо хонанд ташаккур!!
Посух
Беном 2019-10-15, 05:48
Чояш чаннат шавад
Посух
Ширин 2019-11-13, 20:25
Азизон холо мегуем ки сину соли Азиза дар даври гузариш буду ин амали номакулро ичро кард. Вале агар сину соли фарзандонамон ба даври гузариш ки расид ба онхо чанг ё гапи сахт гуфтан мумкин нест магар. Охир ба шахсони ин сину сол беахмияти содир кунем онхо харчи хоханд мекунанд. Онхо ба монанди шири дамида истода хастанд. Вазифаи хар яки мо онхоро аз харгуна фикру хаелхо корхои номакул хифз намудан аст на ин ки ба холи худ гузоштан. Ин духтараки ноком чи фикр дошт худаш медонаду Худованд. У 17 сол умр доштасту халос бо хамин сабаб у амонати худро ба хак супорид ин кисмат такдир аст. Ин чо мухокимаю шархи мо зарур нест. Факат дар хакки ин духтарак тиловат кунем то ки охираташ обод гардад.
Посух
Шарҳ