Vegapharm
ДЕМОКРАТИЯ ГУФТУ ЗАНАМ БА РУССИЯ РАФТ...
08.05.2021
Оила
5698

       Ман мухлиси ҳафтаномаи “Оила”ҳастам. Ростӣ, марди пулдор ҳастаму хонаву дари обод дорам. Бо амри тақдир бо зани нохонда оиладор шудам. Дар давоми зиндагии якҷоя соҳиби се фарзанд шудем. Ман, ки рӯз то бегоҳ кор мекардам, хаставу лакот ба хона меомадам, вале занам мудом як гапро такрор ба такрор мегуфт: “Кайф кайфи шумо- мардони коргар, вақти хуш доред, мо занҳо бошад, рӯз то шом аз паси зиндагӣ, пухтупаз, рӯбучин ва хизмати хусуру хушдоман. Ҳамин тавр, занам бо хешу ақрабояш забон як карда, як рӯз дар набуданам чиптаи ҳавопаймо харида, ба Русия рафтанӣ шуд. Пеш аз рафтанаш ба чашмонам нигоҳ карда гуфт: “Зану мард баробарҳуқуқанд, чӣ коре хоҳам, мекунам. Ғуломи хонаи шумо шудан намехоҳам, дигар бо талоқ ё чизи дигар маро тарсонида наметавонӣ”.

Баъди шунидани ин суханон даҳонам воз монд ва аҳд кардам, ки аз баҳри ин гуна зани сабукандеш мегузарам. Се фарзанд дорам ва се сол боз муҷаррад гаштам. Ба фарзандонам муҳаббати модарӣ намерасад. Аз ҳамин сабаб, ба ҳафтаномаи “Оила” мактуб навиштам. Агар баъди хондани сарнавиштам зани худотарсу боимоне дар зиндагиям пайдо шавад ва ободкунандаи рӯзу рӯзгорам гардад, олам гулистон мешавад.

Салим, ш. Кӯлоб




 

Поделиться новостью
Шарҳ
(6)
.... 2021-05-08, 19:52
Номрота мон, Марди пулдор!!! ... хотя от хорошего мужа жена не убежит ...
Посух
SashaBelov 2021-05-09, 05:29
Готовы предложить вам лучшие услуги на рынке: "Стопроцентное устранение интернет-сайтов вашего конкурента!" Спросите, как?! - Опыт нашей компании - больше 10 лет. - Секретная разработка. - Наращиваем ссылочную массу с использованием вирусных ссылок. - Любая поисковая система молниеносно реагирует на наши используемые базы. - Тексты на веб-сайте спамятся, они тут же становятся неуникальными. - У наших экспертов очень серьезные возможности и многолетний опыт в данной области. Стоимость 80$ Полная отчётность. Оплата: Киви, Яндекс.Деньги, Bitcoin, Visa, MasterCard... Телега: @exrumer Skype: xrumer.pro WhatsApp: +7(977)536-08-36 маил: [email protected] Также Работаем со Студиями!
Посух
Падида 2021-05-09, 05:31
Ана акун бачаи оча хеч3 вакт дигар дар зиндаги саросема нашав аз сабр4 гурра хавло гардад гуфтаги барин як агар писарам дар тарбияи худат бошад саросемаги макун агар4 илочаш бошад писарам хафа нашав ман3 худ одами минтакаи кулобам росташа мегум агар як 20 е 30 фоизи занхои минтакаи мо бофаросату бо такво бошанд бие дигараша намегум ба хайр аз вае мехрубони барояд лекин писарам ман дар санкт петербурги давлати руссия зиндаги дорам хушбахтона омади4 кора бин мо дар як поезд вай дар ошенаи 6 ум мо дар3 ошенаи дуюм зист мекунем бо як хамсояи точик аз шахри кулоб писар ба чанги сурия рафтааст барнагаштааст арусаш яне келин аз муминобод мебошад якто писарчаи 7 сола дорад ва хамин зан бо арусашон водка дорад тез тез сухбат мекунанд худою рости хамин хамсоя хар мох ба набераша пул равон мекуна мега арусашон духтараки хубай зебохакай хозир вай духтар хамрохи очаш дар кулоб шояд агар макулатон шаваю хай бо маслихат мекунен ба якдигар гапотон пухт оила бунед мекунен шояд модари кудакота рахми модари дар дилаш пайдо шаваду фарзадоша сурог кунад ва тарбияашонро ба ухда гирад бо хубтар мешавад чи хеле набошад бо модари худашонай хай шумо бо тинчакак бе хавотири фарзандон аз паи зиндагии худ3 мегардед
Посух
А.Д. 2021-05-09, 10:49
Эй Салим Кулоб ин хел мард дорад ?Мардони Кулоби 3-4 зани запас доранд шумо чи хел се сол бе зан гаштесен.
Посух
Аааааа 2021-05-09, 22:37
Маро намегиред бо як фарзандам ба духтараки ман хам мехри падари намерасад.
Посух
Mаруфжон 2021-05-10, 11:13
Хамрохи хешу табораш, ягон кавалер ёфта рафтанист, бало ба пасаш,
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(6)
.... 2021-05-08, 19:52
Номрота мон, Марди пулдор!!! ... хотя от хорошего мужа жена не убежит ...
Посух
SashaBelov 2021-05-09, 05:29
Готовы предложить вам лучшие услуги на рынке: "Стопроцентное устранение интернет-сайтов вашего конкурента!" Спросите, как?! - Опыт нашей компании - больше 10 лет. - Секретная разработка. - Наращиваем ссылочную массу с использованием вирусных ссылок. - Любая поисковая система молниеносно реагирует на наши используемые базы. - Тексты на веб-сайте спамятся, они тут же становятся неуникальными. - У наших экспертов очень серьезные возможности и многолетний опыт в данной области. Стоимость 80$ Полная отчётность. Оплата: Киви, Яндекс.Деньги, Bitcoin, Visa, MasterCard... Телега: @exrumer Skype: xrumer.pro WhatsApp: +7(977)536-08-36 маил: [email protected] Также Работаем со Студиями!
Посух
Падида 2021-05-09, 05:31
Ана акун бачаи оча хеч3 вакт дигар дар зиндаги саросема нашав аз сабр4 гурра хавло гардад гуфтаги барин як агар писарам дар тарбияи худат бошад саросемаги макун агар4 илочаш бошад писарам хафа нашав ман3 худ одами минтакаи кулобам росташа мегум агар як 20 е 30 фоизи занхои минтакаи мо бофаросату бо такво бошанд бие дигараша намегум ба хайр аз вае мехрубони барояд лекин писарам ман дар санкт петербурги давлати руссия зиндаги дорам хушбахтона омади4 кора бин мо дар як поезд вай дар ошенаи 6 ум мо дар3 ошенаи дуюм зист мекунем бо як хамсояи точик аз шахри кулоб писар ба чанги сурия рафтааст барнагаштааст арусаш яне келин аз муминобод мебошад якто писарчаи 7 сола дорад ва хамин зан бо арусашон водка дорад тез тез сухбат мекунанд худою рости хамин хамсоя хар мох ба набераша пул равон мекуна мега арусашон духтараки хубай зебохакай хозир вай духтар хамрохи очаш дар кулоб шояд агар макулатон шаваю хай бо маслихат мекунен ба якдигар гапотон пухт оила бунед мекунен шояд модари кудакота рахми модари дар дилаш пайдо шаваду фарзадоша сурог кунад ва тарбияашонро ба ухда гирад бо хубтар мешавад чи хеле набошад бо модари худашонай хай шумо бо тинчакак бе хавотири фарзандон аз паи зиндагии худ3 мегардед
Посух
А.Д. 2021-05-09, 10:49
Эй Салим Кулоб ин хел мард дорад ?Мардони Кулоби 3-4 зани запас доранд шумо чи хел се сол бе зан гаштесен.
Посух
Аааааа 2021-05-09, 22:37
Маро намегиред бо як фарзандам ба духтараки ман хам мехри падари намерасад.
Посух
Mаруфжон 2021-05-10, 11:13
Хамрохи хешу табораш, ягон кавалер ёфта рафтанист, бало ба пасаш,
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД