Fanta Citrus
Чаро Шабнам дар базми ситораҳо иштирок накард?
8470
Чаро Шабнам дар базми ситораҳо иштирок накард?


Шоми 12-уми декабр дар тарабхонаи зебову барҳавои “Яккасарой” базми солинавии ситораҳои санъати тоҷик бо унвони “Ситорарези Дай” баргузор гардид.

Ташкилкунандагони ин чорабинии бошукӯҳ, ровии шинохта Раҷ Аҳмад ва продюсери машҳур Диловари Мизроб бо чеҳраи кушодаву лабони пуртабассум меҳмонони гиромиро истиқбол гирифта, хайрамақдам гуфтанд.

Машҳуртарин санъаткорону ровиён ва ҳаҷвнигорону журналистон дар ин базми идона ҷамъ омада, ҳамдигарро бо омад-омади соли нави мелодӣ муборакбод мегуфтанд ва бо як ҷаҳон муҳаббату самимият ширинтарин хотироти худро аз соли 2019 қисса мекарданд.
Ҳунармандони ҷавону овозадори тоҷик Ҳайётой Муъминова, Ситораи Кароматулло, Нигора Холова , Суруш Холов, Меҳрнигори Рустам, Нишонаи Рустам, Беҳрӯз Зеваров, Шаҳнози Рустам, Раҳмия Аюбӣ, Мадина Ақназарова, Қурбон Алиев, Хуҷастаи Мирзовалӣ, Фотима Машрабова, Рустам Азимӣ,  Сафармуҳаммади Рустам ва дигарон бо таронаҳои марғуби ошиқонаашон ин базми ошиқонаву орифонаро тарабобод намуданд.


Ба хотири ба ин ва дигар саволҳои худ ҷавоб гирифтан хостем аз фурсат истифода бурда, ин ду ҳунарманди машҳурро ба қавле “облава” кунем, вале...


Бисёриҳо интизор буданд,ки ситораи “№1-и эстрадаи тоҷик Шабнами Сурайё чун ҳамешагӣ гули сари сабади ин базми идона хоҳад гашт, аммо Шабнам ва хоҳараш Фарзонаи Хуршед ба маҳфил ташриф наоварданд. Сурайё Қосимова ба базми “Ситорарези дай” танҳо омада, бо як таронаи хеле дилнишин хотири ҳозиринро шод гардонд. Дар поёни баромадаш примадонна Сурайё Қосимова барои иштирок накардани духтаронаш дар маҳфили солинавии ситораҳои санъат узр хоста, аз иштирок накардани духтаронаш ба рӯзноманигорон гуфт, ки Шабнам бемор аст. 
Фарзонаи Хуршед аз рӯйи гуфти модараш дар сари болини хоҳарбузургаш буда, Шабнами беморро парасторӣ менамояд.

Поделиться новостью
Шарҳ
(24)
Набия 2019-12-13, 12:27
райхона хохарша нашнохтас шабнама давленихош баланд шдай чи?))
Посух
Оминаи Амин 2019-12-13, 13:03
ххахха чигари гапа гуфти
Посух
Дилбар Чалолова 2019-12-13, 13:19
Оххх Шабнам бемор аст ?
Посух
Бахром Мамуров 2019-12-13, 13:19
Худо шифо дихад
Посух
Nigor Azimova Jamolova 2019-12-13, 14:13
Шабнамчон бароят аз даргохи парвардигор шифо талаб дорам.
Посух
Убайдуллоевна Давлатова 2019-12-13, 14:54
Худованд шифо дихад....
Посух
Мирзо 2019-12-13, 17:48
Барои чи ситорахои хунар аз вилояти Сугд иштирок надоранд
Посух
Диско Мирзо 2019-12-14, 01:57
Барои ки Сугд 70 сол хурд Рид гашт хамара бравен кати киргизо шине
Посух
Хангома Диско 2019-12-16, 22:14
Гапдодед даа
Посух
Аз пушти шумо барин махалгарохо точикистон Азии мо пеш намеравад.э худочон Кай ин миллати мо ахлу сарчамь мешавад. Диско 2019-12-17, 12:09
Афсуз
Посух
Мирзо 2019-12-13, 17:51
Аз ин ситорезхо ягон ситораи хакикиро надидам.Нигина Амонкулова кучо шуд?
Посух
Антисугд Мирзо 2019-12-14, 01:59
Кучои аму Нигина ситорай? Байна садрая
Посух
Guldasta Ibodulloeva 2019-12-13, 18:13
Брелиант аз даст брава бо + хохарта нашиносан о албатта мариз меши))))
Посух
Бону Guldasta Ibodulloeva 2019-12-14, 09:18
Вухахаха. Воқеан ҳам ду зарбаи сахт. Фикр мекунам, ки такаббури оқибаташ ҳамин. Пули брилианта мада медоданд, як умр дуои хайршон мекардам)))) бегонапарастишон ифшо шуд
Посух
Lutfiya Khalili 2019-12-13, 21:05
Зулайхо Махмадшоева чаро набуд???
Посух
Ksmast 2019-12-14, 00:50
нагз аст
Посух
Баха 2019-12-14, 22:36
Чи бемор боша???
Посух
Benyamin° 2019-12-15, 20:05
То метавонед хонуми мӯҳтарам хайру саховат кунед дигар ҳама чизро хат занед он чизе, ки дасти шуморо хоҳад гирифт албатта хайру саховати шумо хоҳад буд, бо як ҷумла гуфта метавонам, Худованд ҳидоятат кунад инчунин шифоҳӣ комилҳам ато бифармояд ба фикри саломати бошед хонум дигар ҳама ҳеҷ..
Посух
Sh AL 2019-12-16, 19:50
Здравствуйте Алло Шифо А-то кунад апачон шифо ебед. Ба хамаи беморон шифои комил шавад .
Посух
Гайратшохи 2019-12-17, 07:53
Хатлон
Посух
Бону 2019-12-17, 14:19
Ман ба Шабнам ва ба тамоми беморон аз даргохи худо шифошона талаб мекунам
Посух
Азиза 2019-12-17, 18:00
Аз дахгохи Аллохи мутаол шифой комил металабем Омин
Посух
Дилфуза Юлдошева 2019-12-17, 20:41
шабанаме вой баламе
Посух
Зулола Муродова 2019-12-18, 12:57
Ира Худо зад ки бемор шуд оли бемори ай пешай асои Худо садо надорад
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(24)
Набия 2019-12-13, 12:27
райхона хохарша нашнохтас шабнама давленихош баланд шдай чи?))
Посух
Оминаи Амин 2019-12-13, 13:03
ххахха чигари гапа гуфти
Посух
Дилбар Чалолова 2019-12-13, 13:19
Оххх Шабнам бемор аст ?
Посух
Бахром Мамуров 2019-12-13, 13:19
Худо шифо дихад
Посух
Nigor Azimova Jamolova 2019-12-13, 14:13
Шабнамчон бароят аз даргохи парвардигор шифо талаб дорам.
Посух
Убайдуллоевна Давлатова 2019-12-13, 14:54
Худованд шифо дихад....
Посух
Мирзо 2019-12-13, 17:48
Барои чи ситорахои хунар аз вилояти Сугд иштирок надоранд
Посух
Диско Мирзо 2019-12-14, 01:57
Барои ки Сугд 70 сол хурд Рид гашт хамара бравен кати киргизо шине
Посух
Хангома Диско 2019-12-16, 22:14
Гапдодед даа
Посух
Аз пушти шумо барин махалгарохо точикистон Азии мо пеш намеравад.э худочон Кай ин миллати мо ахлу сарчамь мешавад. Диско 2019-12-17, 12:09
Афсуз
Посух
Мирзо 2019-12-13, 17:51
Аз ин ситорезхо ягон ситораи хакикиро надидам.Нигина Амонкулова кучо шуд?
Посух
Антисугд Мирзо 2019-12-14, 01:59
Кучои аму Нигина ситорай? Байна садрая
Посух
Guldasta Ibodulloeva 2019-12-13, 18:13
Брелиант аз даст брава бо + хохарта нашиносан о албатта мариз меши))))
Посух
Бону Guldasta Ibodulloeva 2019-12-14, 09:18
Вухахаха. Воқеан ҳам ду зарбаи сахт. Фикр мекунам, ки такаббури оқибаташ ҳамин. Пули брилианта мада медоданд, як умр дуои хайршон мекардам)))) бегонапарастишон ифшо шуд
Посух
Lutfiya Khalili 2019-12-13, 21:05
Зулайхо Махмадшоева чаро набуд???
Посух
Ksmast 2019-12-14, 00:50
нагз аст
Посух
Баха 2019-12-14, 22:36
Чи бемор боша???
Посух
Benyamin° 2019-12-15, 20:05
То метавонед хонуми мӯҳтарам хайру саховат кунед дигар ҳама чизро хат занед он чизе, ки дасти шуморо хоҳад гирифт албатта хайру саховати шумо хоҳад буд, бо як ҷумла гуфта метавонам, Худованд ҳидоятат кунад инчунин шифоҳӣ комилҳам ато бифармояд ба фикри саломати бошед хонум дигар ҳама ҳеҷ..
Посух
Sh AL 2019-12-16, 19:50
Здравствуйте Алло Шифо А-то кунад апачон шифо ебед. Ба хамаи беморон шифои комил шавад .
Посух
Гайратшохи 2019-12-17, 07:53
Хатлон
Посух