Helvetas - Hukuki Man
ХУДАТРО КУШӢ ҲАМ,ТУРО КЕЛИН НАМЕКУНАМ!
3807

 Писарам Шодибек бо Марворид ном духтараки ҳамдеҳаамон аҳду паймони ошиқӣ бастааст, вале ман ӯро келин кардан намехоҳам. Арӯси ёфтааш бе қош ва бисёр духтари безеб аст.

Намедонам писарам дар ин духтар чӣ ёфтааст, ки шабҳо то саҳар телефонӣ бо вай чақ-чақ мекунад. Борҳо рақамҳои Марвориди бешарму беҳаёро гирифта занг задам ва таъкид кардам, ки ба умеди писари ман нашавад. Худашро моҳи беайб гирифта мегӯяд: “Писаратон занг занад, айби ман чӣ?!” Ин духтар бо чӣ ҳилаю найранг сари писарамро тоб додааст, намедонам, вале ҳеҷ сарҳисоби корро наёфта истодаам. Ошиқию гапзанӣ ҳам ба эбаш будагист! Наход шаб то саҳар гап зананд-а?! Шодибекро имсол зан доданием, вале вай ду пояшро ба як мӯза андохта, қасам болои қасам хӯрда истодааст, ки ба ҷуз Марворид дигар касеро намегирад. Ман пул дода як духтари зарди бе қошу мижа ва қадаш мундуқро ба хонаам оварданӣ нестам. Ба писарам ошкоро гуфтам, ки агар ба умеди ҳамон “нозанини барги гул” бошӣ, дониста мон, ки дар ду дунё бе зан мегардӣ. Бачаи бешарм хандида “ман розӣ ” мегӯяд. Намедонам чӣ кор кунам, охир ман ҳам модарам ва мехоҳам писарам ягон чилкокули фариштарӯйро ба занӣ бигирад, то мардум аҳсан гӯянд. Ба ман маслиҳат диҳед, чӣ кор кунам?

Муаттара, аз н. Шаҳринав 

Поделиться новостью
Шарҳ
(7)
Сиемак 2020-10-04, 11:32
Лайлиро ба чашми Мачнун нигох кунед. Дар чашми шумо зарди мундук бошад, дар чашми писаратон Мохи Шаби Чордах!!! Зангир бачатон е шумо холаи «азза чазза»?!!
Посух
сафия 2020-10-04, 14:21
Хола,гап да хушруги нест.асос духтари хуб бошад.
Посух
👑👑👑 2020-10-04, 14:34
Зана шумо мегирен е фарзандтон .хай шумо модар хастен шумора хеч чиз гуфта намеша
Посух
Амир 2020-10-04, 17:10
Нагз дидай келинаш кун хеч гап не.
Посух
Алифмо 2020-10-05, 06:45
Муаттарай азиз, замоне шудаст ки духтархо бо воситай касметологхо худашонро орову торо медихад, ин праблема нест. Агар аз хамсояхо Ахсант фахмидан хохед пас ин Ахсанро бигузоо пмсаратон ба шумо гуяд
Посух
Беномузыку нишон 2020-10-05, 12:43
Агар ки даст доранд кош кашидан мижжа часпонидан имконпазир шудааст авлотар ишку мухаббати пок хурмату эхтироми хамдигар насли солим ва хизмати келин дар хонаводаи шавхар аст! Фикр кунед ки агар шумо келини 40кокула ореду у на хурмати шуморо ба чо ораду на шавхарашро дуст дорад бад чи мешавад?
Посух
Беном 2020-10-24, 00:14
Мери я хшрура миёри пиршиди Кунта ба шохчору меррува ай Хушкадай бачад намон
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(7)
Сиемак 2020-10-04, 11:32
Лайлиро ба чашми Мачнун нигох кунед. Дар чашми шумо зарди мундук бошад, дар чашми писаратон Мохи Шаби Чордах!!! Зангир бачатон е шумо холаи «азза чазза»?!!
Посух
сафия 2020-10-04, 14:21
Хола,гап да хушруги нест.асос духтари хуб бошад.
Посух
👑👑👑 2020-10-04, 14:34
Зана шумо мегирен е фарзандтон .хай шумо модар хастен шумора хеч чиз гуфта намеша
Посух
Амир 2020-10-04, 17:10
Нагз дидай келинаш кун хеч гап не.
Посух
Алифмо 2020-10-05, 06:45
Муаттарай азиз, замоне шудаст ки духтархо бо воситай касметологхо худашонро орову торо медихад, ин праблема нест. Агар аз хамсояхо Ахсант фахмидан хохед пас ин Ахсанро бигузоо пмсаратон ба шумо гуяд
Посух
Беномузыку нишон 2020-10-05, 12:43
Агар ки даст доранд кош кашидан мижжа часпонидан имконпазир шудааст авлотар ишку мухаббати пок хурмату эхтироми хамдигар насли солим ва хизмати келин дар хонаводаи шавхар аст! Фикр кунед ки агар шумо келини 40кокула ореду у на хурмати шуморо ба чо ораду на шавхарашро дуст дорад бад чи мешавад?
Посух
Беном 2020-10-24, 00:14
Мери я хшрура миёри пиршиди Кунта ба шохчору меррува ай Хушкадай бачад намон
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД