ОВОЗА - ҲАҚИҚАТ
Гулдона Алиёрзода: Калӯшфурӯшӣ кардам, аммо фоҳишагӣ не! (Видео)
6630
17
Гулдона Алиёрзода: Калӯшфурӯшӣ кардам, аммо фоҳишагӣ не! (Видео)


Чанде пеш хабарнигорони сомонаи Оила.ТЧ дар хонаи ҳунарманди ҷавон Гулдона Алиёрзода меҳмон шуда, зери унвони “Гулдона арӯси пинҳонии Қадами Қурбон аст?” барномае омода намуда буданд.

Нафарони зиёде дар ЮТУб зери ин навор шарҳ ва суханҳои таҳқиромез навишта, шаъну шарафи инсонии ин бонуи ҳунармандро паст задаанд. Гулдонаро ба он муттаҳам мекунанд, ки замоне дар дашту пушта таппак карда мегашту рӯзашро бо калӯшфурӯшҳӣ мегузаронд, имрӯз бошад, аз худ ситораи эстрада месозад. Гулдона ин таҳқирҳоро чӣ гуна қабул мекунад ва ба касоне, ки ӯро ин қадар паст задаанд, чӣ ҷавоб дорад?

Сари ин мавзуъ мо бо ин бонуи ҳунарманд сӯҳбати кӯтоҳе оростем. 

Хабарҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ:
Шарҳ
(17)
Илхом Яхшибоев 2019-10-24, 11:47
нафахмидам калушфуруши магар кор баьд баркас бизнеси аз хама даромаднок ш Табошар давраи СССР аз хисоби заводи калуш ахолии шахр бо кор.тамин буд
Посух
Хуросони 2019-10-24, 12:31
Рости ман Гулдонаро хуб мешиносам, хаминкадар мегуям ки бисёр духтари механати аст, дар дехоте ки зиндаги мекард дар наздикии хонаи холаи ман ман хар вакте ки мерафтам деха медидамаш. Рости гап тарзи сурудхониаш дар ман писанд нест ва ман намугям ки ту наметони суруд хонда тарки сахна кун ин зиндагии худаш хар кас нони дахани худашро худаш пайдо карда бо хар роху восита меёбад. Дар борае нафареки хуб намешиносем намедонем фикри ночо карда аз руйи инсонгари нест. Боки казоват аз шумо дустон!!!
Посух
Нина Назарова 2019-10-24, 13:27
Офарин зато Аллох ба у хама чиз дод.Чои айбаш нест Милодерхои Россия Алла ва Лолита чи кора бдан чи кора шиданд як бор бинед хар кас бе азоб сохиби чизе на мешавад
Посух
Maryam Maryam 2019-10-24, 13:27
Як бор небо моего дедсвора тамошо кунед Нурсултон Назарбаев чихел барои як себ азоб мекашад имруз бошад Ки хаст. Гулдона маладетс
Посух
Maryam Maryam 2019-10-24, 13:28
Агар одамизот пастиро набинад ба баланди хеч гох намерасад офарин мехнати халол кардаи канд зан хохарам
Посух
Баҳриддин Асроров 2019-10-24, 13:30
Бо чунин қошу чашмҳо то фоҳишагӣ қадаме хаст вале хохарам ба ин рох нарав
Посух
Марчон 2019-10-24, 14:44
Чиба точико мо ика гайбачием айбай тапак кади либос фурухти механдан чи мехнати халол айбай унау дуздиву гари мекнен ку анау айбай хози харкас мехнати халол када наметона
Посух
Jahongir Jomizoda 2019-10-25, 13:48
Кандата зан офарин! Мардонавор рафтор кардай хаёт худаш мубориза аст.
Посух
Назарова Аетбегим 2019-10-25, 13:49
Офарин духтарчон, гамгин машав, мехнат шараф аст. Бароят тансихатию умри дарози бобаракат хох,онам.
Посух
Manuchehr Sobirzoda 2019-10-25, 13:49
Хоҳи, ки ҳамин хел мусибатҳо ба сарат наояд ин касбатро парто пур кор барои зан дар ёди Худо бош Худо дар ёди ту хоҳад буд..
Посух
Машхур Шехов 2019-10-25, 13:49
Худованд нигохбонат бошад. Дустонат зур душманонат кур гардан.
Посух
शम्सिया एरोन्शोएवा 2019-10-25, 13:49
И киай??Харруз як артисти нав меброя ма хисобма гум кадм Кима кай...
Посух
Ольга Ивановна 2019-10-25, 13:50
ГУЛДОНА ХАМЧУН ГУЛ ХАМЕША ШУКУФОН БОШЕД
Посух
Meha Meha 2019-10-25, 13:50
Бехтарин зани Гулдона АЙ якхел мардода марди👍
Посух
Orzu Oripov 2019-10-25, 13:50
Ин Зелин фуруш буд
Посух
Амирханзада Саиди 2019-10-25, 13:51
РОСТ МЕГА БЕЧОРА. ЧИ КОР ДОРЕН ОХИ БА ЯК ШАХСЕ КИ БА ШУМО КОР НАДОРА. АЙБАЕ ЯК ТОЧИКИ ХДТА БИШИН ГАЙБАТ КН. ИЗО НАМЕКАЩЕН? МАРДУМИ ГАЙБАТКУН?
Посух
Рано Дадажанова 2019-10-25, 13:51
Офарин шумоборин занба, ахмият натед гапои ахмакоба....
Посух
Шарҳ
Тавсия медиҳем:
СИТОРАХОИ ТЕАТР
Раҷабгул Қосимова: Боз зани Убайдулло Раҷаб мешавам, агар...
Шояд шароити иқтисодии телевизион имрӯз барои ба навор гирифтани намоишномаҳои калон нарасад, вале дар сурати чунин пешниҳод шудан ман бо...
1643
2
ҚИССАҲОИ ОИЛА
Гулнораи герчик
Барои он ки падару модарам нафаҳманд, шабҳо дари хонаи хобамро аз дарун қулф карда, баъд марги сафедро бо бинӣ фих...
494
0
ҲАВОДИС
Шодигул ва писараш бе ному нишон гум шуданд
Шодигул рӯзи 13-уми июл тахминан соатҳои 10-и рӯз ҳамрҳи писараш Суҳроби 14-сола аз хонааш, ки дар ҷамоати деҳоти Ҳилолии нҳияи...
1773
1
маводҳои монанд
ТВ - ОИЛА
"Чашми шӯх"- и Ситораи Кароматуллоро кӣ гирифт? (Видео)
Клипи дурахшонтарин ситораи санъати тоҷик Ситораи Кароматулло дар деҳаи Қаратоғи н. Шаҳринав сапт карда шудааст, барои тамошо намуданд, тугмачаро зер...
713
1
ҲАВОДИС
Оқила: Шаб то саҳар болои сарамон тирборон буд
Ҳар гоҳ аксарони амрикоӣ оянд, шаб то саҳар аз садои тиру туфанг ба гӯш мерасид ва худоро зора карда менишастем,...
1053
0
LIFE - STAR
21 . 05 . 2019
Р. Азимӣ
Писари 4-солаи Садриддини Наҷмидддин амрикоиҳоро қоил мекунад? (Видео)
Садриддин ба хотири зинда кардани номи хунёгари санъати тоҷик, шодравон Кароматуллои Қурбон ба писараш ин номро гузоштааст. Кароматуллои хурдакак ба...
2154
10