Alif Intiqol
Дод аз дасти хусури занмиҷоз!
3061

 

Хусурам марди 50-сола бошад ҳам, ягон зарра одамгарӣ надорад. Аслан, ӯро инсон номидан хатост, зеро аз ҳайвон заррае фарқ намекунад. Ӯро чунон бад мебинам, ки ҳатто рӯяшро дидан намехоҳам. Шояд хонандагон ҳайрон шаванд, ки чаро ман дар бораи падари шавҳарам, ки ба ман ҳам ҳаққи падарӣ дорад, чунин суханони ноҷо гӯям.

Ин марди занмиҷоз аз рӯзи аввали ба остонаи хонааш қадам гузоштанам маро азоб медиҳад. Бо вуҷуди мард будан ҳамеша аз пуштам бадгӯйӣ карда мегардад. Бо гузашти чанд вақт мо келину хусур мисли сагу гурба шуда мондем. Падаршӯям сояи маро аз девор метарошаду ман аз они ӯро. Дашному ҳақоратҳояш ба дилам задаасту мехоҳам ба ҷое равам, ки дигар ҳеҷ гоҳ афти хунукашро набинам. Шавҳарам ҳамеша “сабр кун” мегӯяд, вале сабри сабилмонда ҳам ҳадду ҳудуд доштагист. охир! Келини чалфасу нокора мебудам, шояд аламам намекард, вале ягон айбу гуноҳ надорам.

 


Зулфия: Дод аз дасти шавҳари алкаш!


 

Ҳайрони ҳамин мӯйсафеди ношукрам, ки се вақт хўрокашро тайёр мекунам, оби таҳораташ ногуфта дар ҷояш омодаву либосҳояш ҳамеша тозаву озодаанд, вале боз ба ў чӣ намерасида бошад, ки ин қадар ҷони маро ба лабам меорад. Ба ҷойи раҳмат гуфтан ҳамеша бо суханҳои тундаш маро ба гиря оварда, нони мехӯрдаамро заҳри баданам мекунад.

Аз он метарсам, ки рӯзе косаи сабрам лабрез мегардаду ин мӯйсафеди морзабонро аз хонааш дафъ мекунам. Фарзандонаш ҳам аз дашному ҳақоратҳои мардаки беандеша ба ҷон расидаанд, вале ба хотири падар буданаш бо як азоб тоқат карда гаштаанд.

Ба хонандагони хирадманди сомонаи “Оила” ба он хотир муроҷиат кардам, ки ба ман маслиҳат диҳанд. Илтимос, ба ман роҳи дурустро нишон диҳед. Охир, ман ҳам одамам. То кай гапҳои нешдори падаршӯйи ғайбатчиамро аз забони ҳамсояҳо шунида, мисли ҳезуми тар дарун ба дарун сӯхта гардам?! Чӣ кор кунам?

Нафиса,

н. Варзоб

Поделиться новостью
Шарҳ
(8)
зафар 2020-04-12, 17:16
ягон квартира харед у кучед!
Посух
Gharibsho 2020-04-12, 17:46
Chi kor kuni ?! Bo hamin kadar zanaki shattoh budanat boz maslihat purs!!? Murchi tezza obi tahoratashba mon yak pasu peshash suzad... nafahmad bad margi musha xurokashba mon, kor tamom, vassalom!! Bad xusur ne in kas manda dodo budand. Az dodom peshtar budand. O xonaya xoli karda moya partofta meraved mi.. O ne in dunyo ba man be dodojonakam harom. O yakbor mana kelin guftagigon ne, duxtaram duxtaram megufted fakat.. voi dodojonakame- gufta xairuxush kuned. Ammo on dunyo ba bad Jazosha mebined. Xaxaxa yak guptem da.
Посух
Саломат 2020-04-13, 18:31
Холи зиндаги дар пеш аст хохар. Наход одам хусураша мору хайвон гуяд? Пагох фарзандонат калон мешаванд хатман меган ира ай хонаш дафш мекунем . Дар байни як сомонаи калон ин кадар гапои сахт дар хакки хусурат гуфти хохи нахохи одамхо нисбатат фикри хуб намекунан . Кунанда бинандааст . Агар аз фарзандонат умед дошта боши ин хел хакоратхоро накун . Хама ба умед фарзанд калон мекунад . Наход шахсе , ки хакки падари дорад чунин хакоратхоро раво бини?
Посух
М .Қ. 2020-04-13, 20:21
Рости аз хондани чунин қиса дар ғазабу қаҳри сахт омадам ки шарм надошта ба мардум хабар диҳи ки ман бо хусурам чунин руз мебарем ҳайфи ту барин келин ҳайфи ту баоин зане ки сири хонаро ба ома фош кунад .Забони ту чигуна ба гуфтани чунин суханони қабеҳ нисбати Хусур ки саовари хонадон аст гуфта тавонист.Гуфтаҳои ту шаҳодат аз он медиҳад ки тарбияи хуб надидаи .Дар дину мубини ислом овардаан ки чор пиру чор такбир ,ба қавли дигар волидайн агар хук шуд хук бони бояд кард ҳато ҳақи уф гуфтанро надори .Маълум шуд ,ки шавҳари ту занкалон будааст.Ҳар он чи кошти ҳамон хоҳи гирифт.... Ба ҳамоне ки аз хусураш шикоят кардаст.
Посух
Шахло 2020-04-14, 13:09
Салом.Агар шумоки одами хуб мебуден хусурат шумора дашном намекард аз суханхоятон малум ки забондароз хастет вакте ки шавхарат бо ту муносибати хуб мекунад бояд шумохам бо ахли оилаи шавхарат хушмуомила бошед сухани хуб моро аз хечааш мебарорад мегуянд.
Посух
Шер Шер 2020-04-14, 17:04
Зиндаги охир ба гурам мебарад, гар намехохам ба зурам мебарад.... Токат, токат, боз токат. Окибат рузе биеби комро
Посух
Чанат 2020-04-14, 18:50
Руи ита келун дар хок манам хамихел хусур дорум 15 сол шид зиндаги ма нонам авкотам сарум да зад руша нигах накар дум барой ки аз аллох сахт метар сум вахте хусурум инсулд гуза род гуфт келун бахш мана ки ика азоб додум та яг бор гапма нагар донди хурмат карди баракат ме ёби хами падару модари хутам хатоги карди ба кавру гур ме баранта шуки кар дан тамом усун шин гу меран ча .🤧🤕
Посух
Kak 2020-05-09, 10:40
http://reyna.userbet.xyz Высокотехнологичные инструменты для заработка на криптовалютных активах https://today.kg/news/104790/ - Высокотехнологичные инструменты для заработка на криптовалютных активах https://saratov.podarki-market.ru/catalog/product-434144/?MID=2138&result=reply#message2138 - Высокотехнологичные инструменты для заработка на криптовалютных активах http://7plustv.ru/News/2020/03/27/38825?__r=8d7f292272c2dd9 - Высокотехнологичные инструменты для заработка на криптовалютных активах 8b1ea2f
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(8)
зафар 2020-04-12, 17:16
ягон квартира харед у кучед!
Посух
Gharibsho 2020-04-12, 17:46
Chi kor kuni ?! Bo hamin kadar zanaki shattoh budanat boz maslihat purs!!? Murchi tezza obi tahoratashba mon yak pasu peshash suzad... nafahmad bad margi musha xurokashba mon, kor tamom, vassalom!! Bad xusur ne in kas manda dodo budand. Az dodom peshtar budand. O xonaya xoli karda moya partofta meraved mi.. O ne in dunyo ba man be dodojonakam harom. O yakbor mana kelin guftagigon ne, duxtaram duxtaram megufted fakat.. voi dodojonakame- gufta xairuxush kuned. Ammo on dunyo ba bad Jazosha mebined. Xaxaxa yak guptem da.
Посух
Саломат 2020-04-13, 18:31
Холи зиндаги дар пеш аст хохар. Наход одам хусураша мору хайвон гуяд? Пагох фарзандонат калон мешаванд хатман меган ира ай хонаш дафш мекунем . Дар байни як сомонаи калон ин кадар гапои сахт дар хакки хусурат гуфти хохи нахохи одамхо нисбатат фикри хуб намекунан . Кунанда бинандааст . Агар аз фарзандонат умед дошта боши ин хел хакоратхоро накун . Хама ба умед фарзанд калон мекунад . Наход шахсе , ки хакки падари дорад чунин хакоратхоро раво бини?
Посух
М .Қ. 2020-04-13, 20:21
Рости аз хондани чунин қиса дар ғазабу қаҳри сахт омадам ки шарм надошта ба мардум хабар диҳи ки ман бо хусурам чунин руз мебарем ҳайфи ту барин келин ҳайфи ту баоин зане ки сири хонаро ба ома фош кунад .Забони ту чигуна ба гуфтани чунин суханони қабеҳ нисбати Хусур ки саовари хонадон аст гуфта тавонист.Гуфтаҳои ту шаҳодат аз он медиҳад ки тарбияи хуб надидаи .Дар дину мубини ислом овардаан ки чор пиру чор такбир ,ба қавли дигар волидайн агар хук шуд хук бони бояд кард ҳато ҳақи уф гуфтанро надори .Маълум шуд ,ки шавҳари ту занкалон будааст.Ҳар он чи кошти ҳамон хоҳи гирифт.... Ба ҳамоне ки аз хусураш шикоят кардаст.
Посух
Шахло 2020-04-14, 13:09
Салом.Агар шумоки одами хуб мебуден хусурат шумора дашном намекард аз суханхоятон малум ки забондароз хастет вакте ки шавхарат бо ту муносибати хуб мекунад бояд шумохам бо ахли оилаи шавхарат хушмуомила бошед сухани хуб моро аз хечааш мебарорад мегуянд.
Посух
Шер Шер 2020-04-14, 17:04
Зиндаги охир ба гурам мебарад, гар намехохам ба зурам мебарад.... Токат, токат, боз токат. Окибат рузе биеби комро
Посух