Arzon Banner
ДИДАВУ ДОНИСТА ЗАНИ ДУЮМ ШАВАМ?
7493

 

Шаш сол пеш ҷавонеро дӯст дошта, бо ишқу ошиқӣ ба шавҳар баромадам, вале зиндагии якҷояи мо ҳамагӣ 3 сол давом кард. Шавҳарам маро дар ҳақиқат дӯст медошту ба қавле рӯйи даст бардошта мегашт.

Меҳрубониҳои писараш рашки хушдоманамро оварданд магар, ки байнамон низоъ андохта, оқибат оилаи хушбахти моро вайрон кард. Баъди талоқамро гирифтан бо ду фарзанд дар нимароҳи зиндагӣ ҳайрону зор мондан нахоста, ҳуҷҷатҳоямро ба ДДҚ супоридам. Шавҳарам дар бадали се сол боре аз ҳоли ману фарзандонам хабар нагирифта буд. Хабари зан гирифтану фарзанддор шуданашро шунида, кайҳо умедамро аз ӯ канда будам, вале имрӯз дубора пайдо шуда, зорӣ карда истодааст, ки аз падару модараш пинҳонӣ никоҳ карда, зиндагиамонро идома диҳем.

Собиқ шавҳарам мехоҳад маро зани дуюм карда гирад. Ростӣ, ҳайрон мондаам, ки чӣ кор кунам. Азобҳои аз дасти хушдоман кашидаам ҳанӯз аз ёдам нарафтаанд, вале аз тарафи дигар фарзандони маро ягон марди дигар мисли падари худашон дӯст дошта наметавонад.

Фейсбукиёни азиз, ниёз ба дастгирии шумо дорам. Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед!

Поделиться новостью
Шарҳ
(22)
Зайниддин 2020-11-03, 14:58
Хоҳари азиз воқеан хуб фикр кунед . Шумо қариб тайи 3 сол ҳамроҳи якдигар зиндаги кардед ва аз рафтору кирдори шавҳаратон фикр мекунам хуб огоҳи доред . Воқеан дардовар аст вайте модар хушбахтии фарзанди худро дида , аз у бахили мекунад. Агар шавҳаратон дар ҳақиқат рози бошад , хеҷ ҷойи бадие надорад . Баръакс фарзандонатон дубора метавонанд меҳри падарро ба даст оранд . Умедворам хоҳари азиз хушбахтиҳои зиндаги насибатон бод.
Посух
Мехроб аз Душанбе 2020-11-03, 17:16
салом апачон агар дар шавхартон мехр дошта бошед ва у хам мехр дошта бошад хубаш рози шавед чунки дар замони хозира зани танхо бо ду кудакаш мушкилайша зиндаги карда
Посух
Хуррам Султон 2020-11-03, 18:46
Аз дусар як руз не як руз шавхар карданат даркор. Бехтараш зани дуюми шавхари пештараат шав, чун у падари фарзандонат хаст. Марди дигар хеч гох ба фарзандонат падар Шуда наметавонад. Бар рагми кисмати номард, душмании хушдоман ва хушбахтии фарзандонат зани дуюми шавхарат шав. Замона ки бо ту насохт, Ту бо замона бисоз!!!
Посух
Шуҳрат 2020-11-03, 19:09
Агар шаҳварта дони ки аз сидқи дил дустат медора бигирш яруз не яруз очаш мембра бо ту зани якум мешай
Посух
Абубакр... 2020-11-03, 19:19
Хохари азиз.. шавхаратро гир.. падари фарзандонат аст.. иншоАллох Хушбахт мешавед.. аз хечкас напрс.. шумо шавхари худатонро мегиред..
Посух
Гуласал 2020-11-03, 20:10
Хуб фикр кунед нашавадки боз шуморо партояд. Ин дафъа бохчонат чудо накунатон
Посух
шахло 2020-11-03, 22:14
Хечгох зани дуюм нашавед ки мушкил АСТ
Посух
Меҳроҷ 2020-11-04, 01:12
Бисёр фикри хуб як дида бароед шояд ин дафъа кор ранги дигар гирад дар мо мардум як матал аст.Кто нерескует тот шампанское непет. Бо қавли дигар Аллоҳ тавакалкоронро дуст медоранд. Тавакалатро ба зоти Якто бикун Ин-шо-Аллоҳ хамааш хуб мешавад
Посух
Абубакр 2020-11-04, 05:41
Хуб мешавад. Фарзандонро аз мехри падарашон бархурдор месозед.
Посух
Исроил 2020-11-04, 08:06
Шавхарат аз дигар марди бегона бехтар аст,
Посух
Бобо 2020-11-04, 09:41
Салом чаро ҳайрон мешавӣ дӯсташ медори аз ӯ фарзанд дори баромада гираш ба хотири фарзандхоят кори хуб мекуни нагзор бе падар калон шаванд
Посух
Мадина 2020-11-04, 11:19
Рози шавед
Посух
Мадина 2020-11-04, 11:19
Рози шавед
Посух
Садулло Комилович 2020-11-04, 12:07
Рози шавед. Модар барои хушбахтии фарзандонаш бахама паститиву сахтихо омода аст. Мумкин Шумо бо ном зани дувум мешавед. Боки аз Шумо вобастааст.
Посух
Мухаммад 2020-11-04, 12:14
Агар як бор хамин хел карда бошад боз такрор мекунад ин коррашро баьда шумо дубора гам мехуред.
Посух
Давлатмурод Саидов 2020-11-04, 12:31
Бале , шумо ба шавхаратон розиги дихед , пушаймон намешавед !!!! Шумо шавхаратонро аз даст надихед , холо бинед хамааш хуб мешавад !!!
Посух
Беном 2020-11-04, 16:57
Ассалому алейкум. Агар талоки 3 додаги бошад лозим нест вай кати зиндаги кардан Ин ша Аллох дар намозотон дуо кунед шавхари бо такво ефт мешавад
Посух
Shaina 2020-11-04, 21:31
Хечгох нагузоред ки фарзандонатон дарди бепадариро кашанд, аммо ба кавле ки мегуянд шахсе як бор рафт боз мерава ва шумо бо фикрхои мардум на балки бо акли худ кор кунед
Посух
Сабрина 2020-11-04, 22:06
Салом ба хама хохарчон ай ман ба ту насихат рози шав ба хотири бахти авалат ва фарзандонат ба шавхари худат боз ба шавхар баро
Посух
Soibsaro 2020-11-07, 15:56
Ин кори хуб аст, лекин ба шавҳаратон мулоҳиза кунед, ва агар ӯ дар асл ояндаи Шумо ва фарзандонашро фикр кунад розӣ шавуд!!!
Посух
Бедил 2020-11-09, 03:07
Бехтарин мешад хам барои кудако хам барои хдатон соябони саратон худованд ягон фарзанд РО бе падару модар накунад
Посух
наби 2020-11-09, 19:30
занг зан бад гап мезанем ё гудок 550 27 70 07
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(22)
Зайниддин 2020-11-03, 14:58
Хоҳари азиз воқеан хуб фикр кунед . Шумо қариб тайи 3 сол ҳамроҳи якдигар зиндаги кардед ва аз рафтору кирдори шавҳаратон фикр мекунам хуб огоҳи доред . Воқеан дардовар аст вайте модар хушбахтии фарзанди худро дида , аз у бахили мекунад. Агар шавҳаратон дар ҳақиқат рози бошад , хеҷ ҷойи бадие надорад . Баръакс фарзандонатон дубора метавонанд меҳри падарро ба даст оранд . Умедворам хоҳари азиз хушбахтиҳои зиндаги насибатон бод.
Посух
Мехроб аз Душанбе 2020-11-03, 17:16
салом апачон агар дар шавхартон мехр дошта бошед ва у хам мехр дошта бошад хубаш рози шавед чунки дар замони хозира зани танхо бо ду кудакаш мушкилайша зиндаги карда
Посух
Хуррам Султон 2020-11-03, 18:46
Аз дусар як руз не як руз шавхар карданат даркор. Бехтараш зани дуюми шавхари пештараат шав, чун у падари фарзандонат хаст. Марди дигар хеч гох ба фарзандонат падар Шуда наметавонад. Бар рагми кисмати номард, душмании хушдоман ва хушбахтии фарзандонат зани дуюми шавхарат шав. Замона ки бо ту насохт, Ту бо замона бисоз!!!
Посух
Шуҳрат 2020-11-03, 19:09
Агар шаҳварта дони ки аз сидқи дил дустат медора бигирш яруз не яруз очаш мембра бо ту зани якум мешай
Посух
Абубакр... 2020-11-03, 19:19
Хохари азиз.. шавхаратро гир.. падари фарзандонат аст.. иншоАллох Хушбахт мешавед.. аз хечкас напрс.. шумо шавхари худатонро мегиред..
Посух
Гуласал 2020-11-03, 20:10
Хуб фикр кунед нашавадки боз шуморо партояд. Ин дафъа бохчонат чудо накунатон
Посух
шахло 2020-11-03, 22:14
Хечгох зани дуюм нашавед ки мушкил АСТ
Посух
Меҳроҷ 2020-11-04, 01:12
Бисёр фикри хуб як дида бароед шояд ин дафъа кор ранги дигар гирад дар мо мардум як матал аст.Кто нерескует тот шампанское непет. Бо қавли дигар Аллоҳ тавакалкоронро дуст медоранд. Тавакалатро ба зоти Якто бикун Ин-шо-Аллоҳ хамааш хуб мешавад
Посух
Абубакр 2020-11-04, 05:41
Хуб мешавад. Фарзандонро аз мехри падарашон бархурдор месозед.
Посух
Исроил 2020-11-04, 08:06
Шавхарат аз дигар марди бегона бехтар аст,
Посух
Бобо 2020-11-04, 09:41
Салом чаро ҳайрон мешавӣ дӯсташ медори аз ӯ фарзанд дори баромада гираш ба хотири фарзандхоят кори хуб мекуни нагзор бе падар калон шаванд
Посух
Мадина 2020-11-04, 11:19
Рози шавед
Посух
Мадина 2020-11-04, 11:19
Рози шавед
Посух
Садулло Комилович 2020-11-04, 12:07
Рози шавед. Модар барои хушбахтии фарзандонаш бахама паститиву сахтихо омода аст. Мумкин Шумо бо ном зани дувум мешавед. Боки аз Шумо вобастааст.
Посух
Мухаммад 2020-11-04, 12:14
Агар як бор хамин хел карда бошад боз такрор мекунад ин коррашро баьда шумо дубора гам мехуред.
Посух
Давлатмурод Саидов 2020-11-04, 12:31
Бале , шумо ба шавхаратон розиги дихед , пушаймон намешавед !!!! Шумо шавхаратонро аз даст надихед , холо бинед хамааш хуб мешавад !!!
Посух
Беном 2020-11-04, 16:57
Ассалому алейкум. Агар талоки 3 додаги бошад лозим нест вай кати зиндаги кардан Ин ша Аллох дар намозотон дуо кунед шавхари бо такво ефт мешавад
Посух
Shaina 2020-11-04, 21:31
Хечгох нагузоред ки фарзандонатон дарди бепадариро кашанд, аммо ба кавле ки мегуянд шахсе як бор рафт боз мерава ва шумо бо фикрхои мардум на балки бо акли худ кор кунед
Посух
Сабрина 2020-11-04, 22:06
Салом ба хама хохарчон ай ман ба ту насихат рози шав ба хотири бахти авалат ва фарзандонат ба шавхари худат боз ба шавхар баро
Посух
Soibsaro 2020-11-07, 15:56
Ин кори хуб аст, лекин ба шавҳаратон мулоҳиза кунед, ва агар ӯ дар асл ояндаи Шумо ва фарзандонашро фикр кунад розӣ шавуд!!!
Посух
Бедил 2020-11-09, 03:07
Бехтарин мешад хам барои кудако хам барои хдатон соябони саратон худованд ягон фарзанд РО бе падару модар накунад
Посух