Fanta Citrus
Бо чор фарзанд худкушӣ мекунам!
4049

 

Дарди дили зане, ки имрӯз дар чороҳаи қисмат саргардон аст ва намедонад сарашро ба куҷо зада, аз кӣ мадад пурсад.

Ҳофизро аз ҷонам бештар дӯст медоштам. Ин ҷавони рустамбозуи хушқаду қомат маро бо суханони ширин ва лутфу меҳрубониҳояш асири доми ишқи хеш гардонида буд.

Мо мисли Лайлию Маҷнун лаҳзае тоби ҷудоӣ надоштем. Волидони Ҳофиз аз ишқу муҳаббати мо огоҳӣ ёфта, ба хонаамон хостгорӣ омаданд ва маро бо тӯю тамошо келин карда ба хонаашон бурданд. Пас аз як соли зиндагии ширин ва пур аз меҳру муҳаббат Худованд ба мо тифлаки зебоеро ҳадя намуд. Ману Ҳофиз аз бахти баланди хеш болида шаб то саҳар сари гаҳвораи фарзандамон шабзиндадорӣ мекардем. Он шабу рӯз дар дунё аз ман зани хушбахттаре набуд, вале…

Афсӯс, ки роҳи зиндагӣ тахту ҳамвор набудааст. Баъд аз соҳиби ду фарзанди дигар гаштан маро низ тақдири бад пеш омада, шавҳари ошиқи шайдоям ишқи нав ёфт. Маҷнуни ман акнун душмани Лайлии хеш гашта буд ва сояи маро аз девор метарошид. Ҳофиз шабҳо дер ба хона меомад ва “забони ғару дузд дароз” гуфтагӣ барин, бо ҳар баҳона бо ман ҷанҷолу пархош мекард. Кор ба ҷое расид, ки мо дигар ҳатто як рӯз бе ҷангу ҷанҷол зиндагӣ карда наметавонистем. Ин ҳол қариб як сол идома ёфта, аз ҷангу ҷанҷолҳои пай дар пай ва бемаънӣ асаби ҳардуямон батамом хароб гашт. Рӯзе шавҳарам писарамро ҳамчун қосид ба назди ман фиристода гуфтааст: “ Рафта ба модарат гӯй, ки ман ӯро талоқ кардам!” Бо шунидани ин сухан дунё дар назарам тираю тор гашт, вале аллакай кор аз кор гузашта буд ва оби рехтаро дигар бардошта намешуд. Ҳамин тавр хонаи бахтам вайрон ва фарзандонам зиндаятим гаштанд. Баъдтар шунидам, ки Ҳофизи булҳавас бо духтари ҷавоне дар маркази ноҳия хонадор шуда будааст. Рафтори шавҳарам шояд ба ман ин қадар сахт намерасид, агар аз ман беҳтареро меёфт, вале аламовараш он аст, ки ин марди бе нангу бе номус аз баҳри гул барин зан ва чор фарзанди нозанинаш гузашта, домони як духтари шаттоҳро гирифт. Аз ин ҳодиса нав як сол сипарӣ шуда буд, ки “болои сӯхта намакоб” гуфтагӣ барин, ба сари мани берӯзӣ боз як бадбахтии калон омад. Писари калониям ҳамроҳи рафиқонаш ба тоза кардани гирду атрофи қабристон рафтааст. Яке аз ҷӯраҳояш мореро медорад ва ҳазл карданӣ шуда, онро ба гардани писарам мепартояд. Писарам тарсида худро қафо мекашад ва ба қабри чӯкидае меафтад. Ҳамсинфонаш ӯро аз гӯр кашида баровардаанд, вале бар асари сахт тарсидан рӯзи дигар аз ҷояш хеста натавонист. Барои табобат кардани фарзандам сарамро ба сад дар задам, аммо на доруи духтур ба дардаш дармон гашт ва на даму дуои муллою табибони халқӣ.


Нозияи Кароматулло дар бораи кӣ будани шавҳараш гуфт, барои донистан метавонед ба ин ссилка ворид гардед!


Падараш аз ҳоли писарам воқиф гашта ба хона омад ва бо ваъдаи дар хориҷа табобат кардан ӯро ҳамроҳи худ бурд. Зани дуюмаш аз нияти ӯ воқиф гашта қиёматро қоим кардааст, ки ту барои беваю сағераҳоят пул сарф мекунӣ. Ҳофиз аз тарси занаш писарамро ба ягон ҷо набурда, чанд рӯз пас дубора ба хона овард. Ба тақдир тан дода ният кардам, ки худам пул ҷамъ карда, писарамро ба хориҷа мебарам ва табобат намуда ба по мехезонам. Бо умед шабу рӯз меҳнат карда каме маблағ ҷамъ кардам, вале вақте барои ба хориҷа бурдани писарам ба табибон муроҷиат намудам, натиҷаи ташхисҳоро дида гуфтанд, ки беҳуда овора нашавам, ягон олими соҳаи тиб фарзанди маъюби маро ба по хезонда наметавонад. Ин гапро шунида дасту дилам аз дунё хунук шуд. Ба писаракам, ки бо ранги заъфаронӣ дар бистари беморӣ мехобид, менигаристаму дилам хун ва ҷигарам пора-пора мешуд. Ҳофизи фарзандбезор ҳатто як бор занг зада намепурсид, ки писари бемори ман чӣ ҳол дорад. Ғаму дарди худам магар кам буд, ки рӯзе зани дуюми шавҳарам ба сарам омада, мӯю рӯямро канд. Хайрият, ки ҳамсояҳо ба имдодам расида, маро аз чанголи он зани шаттоҳ халос карданд, вагарна Худо медонад, ки ҳолам чӣ мешуд.

Инак, 5 сол мешавад, ки аз шавҳарам ҷудоям. Ҳофиз ба ману фарзандонаш на кӯмаки молӣ мерасонад ва на суроғамон мекунад. Шабҳоро дар сари гулдузӣ рӯз мекунам, то чор фарзандам хору зор ва ба ҳар касу нокас муҳтоҷ нашаванд. Пайвандони шавҳарам ба ҷойи ёрӣ расондан санги осиёбро дар сари ману бачаҳоям гардон карда истодаанд. Хусурам ҳар рӯз ба сарам омада доду фиғон мебардорад, ки сағераҳоятро гирифта баромада рав, ман ин хонаро мефурӯшам. Мӯйсафед фикр намекунад, ки ман ин 4 кӯдакро аз хонаи падарам наовардаам, онҳо аз хуну мағзи писараш ва набераҳои ӯ ҳастанд. Намедонам сарамро ба кадом дар занам, охир бо 4 фарзанд кӣ маро ба хонааш роҳ медиҳад?! Шайтон васваса мекунад, ки худатро ба дарё парто ё оташ зан, вале андешаи тақдири писари маъюб ва 3 фарзанди дигарам, ки аз белибосӣ ҳатто ба мактаб рафта наметавонанд, маро аз худкушӣ боз медорад.

Хонандагони азиз, илтимос, ба мани роҳгумзада маслиҳат диҳед! Дарди диламро ба кӣ гуфта, кӯмак бипурсам?
Сокина н. Шаҳринав

Поделиться новостью
Шарҳ
(29)
Мухаммад 2019-09-18, 17:12
Салом зиндаги хамияй,неким у шавхари шумо рузе хор меша ва боз ба суят меояд аз хама хубаш сабр кун чунки он чонеки Аллох ба ту додааст амонатаст хечгох ба аммонат хиёнаи накун амали бад аст.азин дунё ва он дунё бенасиб мемони медонем ин замона Бори зиндаги душвор аст аммо Аллох хечкасро бе риск намондаст ва зиндаги навро шуруъ ташкил диҳед Аллоҳ сабри Ҷамилаи тияд Хоҳари, апаи!
Посух
Шери точик 2019-09-18, 17:31
Босабр бош хохари Азиз худованд сабркунандагонро дуст медорад ту аз шавхарат дида баору номус будаи кадом марде ки чунин зиндагии ободашро партофта ба думи кадом фохишае рафта аз бахри кудакони дусруяш мебарояд вай мард нест хукми занак аст
Посух
Бахора 2019-09-18, 19:53
Худкуши рохи халоси нест мушкилот дар хама вучуд дорадсефарзанби солими динар доред
Посух
Дилноза 2019-09-18, 23:00
Душанбе онро ба алюмент даво кунед ва хеч кучо наравед аз хона конун хаст сабр кунед хамаш нагз мешад Ман чудо шудаги бо Ду фарзандам хонаи модар бо келинхо душвор аст шавхари Ман хам партофт фарзандашро ба худо супоред Иншоолох нагз мешад.
Посух
Аля Ахмедова 2019-09-19, 09:08
Хаму зани дуюмаш мура беномус бо бо хаму шармандаги бо басари зани якум омадай мур шармандаи беномуси дар дашт мондагии харом
Посух
Амирханзада Саиди 2019-09-19, 09:15
Рафта вай Хофизи Шерозиро ба алментдихи супор. Вай занаш уро пас ба наздат равон мекунад.
Посух
Мухаммад Амирханзада Саиди 2019-09-19, 18:07
Вай садкай номи Хофиз Шерози мекна
Посух
Нисо Мусоева 2019-09-19, 09:15
Ба суд муроҷиат намо ва ҳақи фарзандонатро аз шавҳарат бо тариқи супоридани алимент талаб кун ,хонаатро ҳатто касе ҳуқуқи гирифтан надорад.
Посух
Давлатали Назаров 2019-09-19, 09:15
Бар чони чавони худ, рахм намоед. Лахзахои хушбатии бисёр холо дар пешанд. Писарчахои Шумо ин худ як сарвати бебахоянд, дар оянда барои Шумо. Навмед набояд шудан аз гардиши айём, Хар шоме ки ояд, зи пайи он сахаре хаст.
Посух
Соня Рахимова 2019-09-19, 09:16
Соня Вой вой апачон сабру токат тияата омин
Посух
Назира Якубова 2019-09-19, 09:16
Ей на жизнь зарабатывать или по судам бегать , обратитесь в суд там вам очень сильно помогут скажут идите разбирайтесь в своих семейных проблемах между собой
Посух
Мушараф Ашурова 2019-09-19, 09:16
хохари азиз на худкуши кунед на динар шукри фарзандо карда лар хонаатон зиндаги кунед шавхар гуфта гиряю нолаям накунед хонатона сохиб шуда бачахоя калон кунед бало ба паси хамин хел шавхапу падар
Посух
Инаят Раджабова 2019-09-19, 09:16
сразу лабораторива рафта, справка нагифтит ми????Гифта ,як заявление менавистет!!!Шавхари шумоя гифта ,бо шумоя ,омада мезанад!!!!!Тобаааа ....вай зан нееее о вай туалетная бумага!!!!
Посух
Nigina Burhonova 2019-09-19, 09:17
Ман фахмидан мехохам, ки зани дуюм алемент метонад гирифта . ки юридики гуфта метавонад, ман хамина фахмидан мехохам, дар конун бе хати акди никох мумкин нест, ман хамин хел мефахмам зани дуюм ва бе хати акди никох метавонад кумакпули ситондан мачбури аз пиру кампире, ки нафакахуранд писарашон хеч кучо кор намекунад аммо алемен метиян: ман хеч чиз нафамидам ин конунро ягон хукукшиноси медонистаги ва нагз мефахмтдаги хаст хамина фахмонад бисёр мухим ...
Посух
Аля Ахмедова 2019-09-19, 09:17
Садкаи зану фарзанд шавад якхел шавхар мурад шарманда судба мурочиат кунед
Посух
Маниж Зубайдова 2019-09-19, 09:17
Тоба инхел мард мурданаш бех саткайи фарзанд шавад
Посух
Нисо Мусоева 2019-09-19, 09:18
Лаънат ба Ҳофизу зани дуюмаш
Посух
Пари Пари 2019-09-19, 09:20
Томом АК Меги умрт ба хаму шут мондай ма хамихел занора намефахмм.Ин хает зиндаги хай нашуд чи аку тамом бояд хдма кшм
Посух
Маниж Зубайдова 2019-09-19, 09:20
Зан нав ганда шуданд бади 4 фарзанд апачон камтар суст буден инхел зани ки зиндагима вайрон Мекунад худо занадаш охи хаму кудакакойи хушру гираш
Посух
Дилором Ахмедова 2019-09-19, 09:20
Хоҳари азиз наход шаҳри нав бесоҳиб бошад.кани раиси ҷамоат,раиси занҳо , онҳо ба куҷо нигоҳ мекунанд
Посух
Пари Пари 2019-09-19, 09:20
Одамеки дуст надората чи хел мачбур мекни Ки катим зиндаги к Мара дуст бдор?
Посух
Бахроми Саид 2019-09-19, 09:21
Ночурихои зиндаги ба сарат биея,баъд ба кадри ин зан мераси!
Посух
Фаришта Сафарова 2019-09-19, 09:21
Дуздию пешхези мегуянд олимон исбот кардаанд ки рашки зани дуюм хонасуз аст ин чо шавхаратон гунахкор хастанд агар марди сахтгир мебуданд зани дуюм чурьати ба зани якум занг задан намекард лачоми шавхарро кашидан даркор)))
Посух
Мехриниссо 2019-09-19, 10:05
Бо сабр бошед апа.Иншоллох рузхои нагз аз пешан.
Посух
Мавчуда 2019-09-19, 15:19
Аз руи конун шуморо хеч кас хак надорад аз хона берун кунад. Ба дастгохи Чаноби Оли бо додатон мурочиат кунед.
Посух
Гулникош 2019-09-19, 21:20
Худованд ба шумо 4фарзанди зебо додааст. ...ноумед нашавед фарзани беморатонро фикрашро кунед шумо бо худкуши фикр мекунед аз ранчу азоб халос мешавед. ...Вале фикр намекунед ки баъди шумо ахволи фарзандаконатон чи мешавад. ...Шумо факат ба Худо такя кунед умр бисер тез мегузарад хохари азиз. ...фарзандаконатон калон шаванд хама онхо ин хубихое ки шумо дар хакашон мекунед Ин Ша Аллох каму беш мегардонанд. ...шумо факат сабр кунед ва бинед ки Худованд чи рузхоеро ба сари шавхари номардатон меорад
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(29)
Мухаммад 2019-09-18, 17:12
Салом зиндаги хамияй,неким у шавхари шумо рузе хор меша ва боз ба суят меояд аз хама хубаш сабр кун чунки он чонеки Аллох ба ту додааст амонатаст хечгох ба аммонат хиёнаи накун амали бад аст.азин дунё ва он дунё бенасиб мемони медонем ин замона Бори зиндаги душвор аст аммо Аллох хечкасро бе риск намондаст ва зиндаги навро шуруъ ташкил диҳед Аллоҳ сабри Ҷамилаи тияд Хоҳари, апаи!
Посух
Шери точик 2019-09-18, 17:31
Босабр бош хохари Азиз худованд сабркунандагонро дуст медорад ту аз шавхарат дида баору номус будаи кадом марде ки чунин зиндагии ободашро партофта ба думи кадом фохишае рафта аз бахри кудакони дусруяш мебарояд вай мард нест хукми занак аст
Посух
Бахора 2019-09-18, 19:53
Худкуши рохи халоси нест мушкилот дар хама вучуд дорадсефарзанби солими динар доред
Посух
Дилноза 2019-09-18, 23:00
Душанбе онро ба алюмент даво кунед ва хеч кучо наравед аз хона конун хаст сабр кунед хамаш нагз мешад Ман чудо шудаги бо Ду фарзандам хонаи модар бо келинхо душвор аст шавхари Ман хам партофт фарзандашро ба худо супоред Иншоолох нагз мешад.
Посух
Аля Ахмедова 2019-09-19, 09:08
Хаму зани дуюмаш мура беномус бо бо хаму шармандаги бо басари зани якум омадай мур шармандаи беномуси дар дашт мондагии харом
Посух
Амирханзада Саиди 2019-09-19, 09:15
Рафта вай Хофизи Шерозиро ба алментдихи супор. Вай занаш уро пас ба наздат равон мекунад.
Посух
Мухаммад Амирханзада Саиди 2019-09-19, 18:07
Вай садкай номи Хофиз Шерози мекна
Посух
Нисо Мусоева 2019-09-19, 09:15
Ба суд муроҷиат намо ва ҳақи фарзандонатро аз шавҳарат бо тариқи супоридани алимент талаб кун ,хонаатро ҳатто касе ҳуқуқи гирифтан надорад.
Посух
Давлатали Назаров 2019-09-19, 09:15
Бар чони чавони худ, рахм намоед. Лахзахои хушбатии бисёр холо дар пешанд. Писарчахои Шумо ин худ як сарвати бебахоянд, дар оянда барои Шумо. Навмед набояд шудан аз гардиши айём, Хар шоме ки ояд, зи пайи он сахаре хаст.
Посух
Соня Рахимова 2019-09-19, 09:16
Соня Вой вой апачон сабру токат тияата омин
Посух
Назира Якубова 2019-09-19, 09:16
Ей на жизнь зарабатывать или по судам бегать , обратитесь в суд там вам очень сильно помогут скажут идите разбирайтесь в своих семейных проблемах между собой
Посух
Мушараф Ашурова 2019-09-19, 09:16
хохари азиз на худкуши кунед на динар шукри фарзандо карда лар хонаатон зиндаги кунед шавхар гуфта гиряю нолаям накунед хонатона сохиб шуда бачахоя калон кунед бало ба паси хамин хел шавхапу падар
Посух
Инаят Раджабова 2019-09-19, 09:16
сразу лабораторива рафта, справка нагифтит ми????Гифта ,як заявление менавистет!!!Шавхари шумоя гифта ,бо шумоя ,омада мезанад!!!!!Тобаааа ....вай зан нееее о вай туалетная бумага!!!!
Посух
Nigina Burhonova 2019-09-19, 09:17
Ман фахмидан мехохам, ки зани дуюм алемент метонад гирифта . ки юридики гуфта метавонад, ман хамина фахмидан мехохам, дар конун бе хати акди никох мумкин нест, ман хамин хел мефахмам зани дуюм ва бе хати акди никох метавонад кумакпули ситондан мачбури аз пиру кампире, ки нафакахуранд писарашон хеч кучо кор намекунад аммо алемен метиян: ман хеч чиз нафамидам ин конунро ягон хукукшиноси медонистаги ва нагз мефахмтдаги хаст хамина фахмонад бисёр мухим ...
Посух
Аля Ахмедова 2019-09-19, 09:17
Садкаи зану фарзанд шавад якхел шавхар мурад шарманда судба мурочиат кунед
Посух
Маниж Зубайдова 2019-09-19, 09:17
Тоба инхел мард мурданаш бех саткайи фарзанд шавад
Посух
Нисо Мусоева 2019-09-19, 09:18
Лаънат ба Ҳофизу зани дуюмаш
Посух
Пари Пари 2019-09-19, 09:20
Томом АК Меги умрт ба хаму шут мондай ма хамихел занора намефахмм.Ин хает зиндаги хай нашуд чи аку тамом бояд хдма кшм
Посух
Маниж Зубайдова 2019-09-19, 09:20
Зан нав ганда шуданд бади 4 фарзанд апачон камтар суст буден инхел зани ки зиндагима вайрон Мекунад худо занадаш охи хаму кудакакойи хушру гираш
Посух
Дилором Ахмедова 2019-09-19, 09:20
Хоҳари азиз наход шаҳри нав бесоҳиб бошад.кани раиси ҷамоат,раиси занҳо , онҳо ба куҷо нигоҳ мекунанд
Посух
Пари Пари 2019-09-19, 09:20
Одамеки дуст надората чи хел мачбур мекни Ки катим зиндаги к Мара дуст бдор?
Посух
Бахроми Саид 2019-09-19, 09:21
Ночурихои зиндаги ба сарат биея,баъд ба кадри ин зан мераси!
Посух
Фаришта Сафарова 2019-09-19, 09:21
Дуздию пешхези мегуянд олимон исбот кардаанд ки рашки зани дуюм хонасуз аст ин чо шавхаратон гунахкор хастанд агар марди сахтгир мебуданд зани дуюм чурьати ба зани якум занг задан намекард лачоми шавхарро кашидан даркор)))
Посух
Мехриниссо 2019-09-19, 10:05
Бо сабр бошед апа.Иншоллох рузхои нагз аз пешан.
Посух
Мавчуда 2019-09-19, 15:19
Аз руи конун шуморо хеч кас хак надорад аз хона берун кунад. Ба дастгохи Чаноби Оли бо додатон мурочиат кунед.
Посух
Гулникош 2019-09-19, 21:20
Худованд ба шумо 4фарзанди зебо додааст. ...ноумед нашавед фарзани беморатонро фикрашро кунед шумо бо худкуши фикр мекунед аз ранчу азоб халос мешавед. ...Вале фикр намекунед ки баъди шумо ахволи фарзандаконатон чи мешавад. ...Шумо факат ба Худо такя кунед умр бисер тез мегузарад хохари азиз. ...фарзандаконатон калон шаванд хама онхо ин хубихое ки шумо дар хакашон мекунед Ин Ша Аллох каму беш мегардонанд. ...шумо факат сабр кунед ва бинед ки Худованд чи рузхоеро ба сари шавхари номардатон меорад
Посух
Идома
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Tayron Test For 2