LM
ЗАНРО МАН МЕГИРАМ, ПАДАРАМ НЕКУ?!
12.01.2021
ОИЛА
3927

 

Ҷавони 23-солааму вақти хонадоршавиям расидааст. Росташро гӯям, аввалҳо бачаи булҳавас будам ва бо духтарони зиёде ишқбозӣ мекардам. Духтарбозиам то замоне авҷ дошт, ки бо Дилором ном духтараки нозанин шинос шудам.

Аз аввалин нигоҳ ин духтар дили маро волаю шайдо гардонд ва дарёфтам, ки Худованд аз азал моро барои ҳамдигар офаридааст. Қарор додам, ки минбаъд ба ҷуз Дилором дигар меҳри касеро ба дил роҳ намедиҳам. Тамоми ёру дӯстонам Дилоромро дида писандиданд ва ба интихоби оқилонаам аҳсан хонданд, вале волидонам норозиянд. Падарам аз аввал мегуфт, ки ягон духтари меҳнатиро келин мекунад, то арӯс тамоми кору бори хонаро бар дӯш бигирад. Ба Дилором ошиқ буданамро шунида оташ гирифтааст. «Одамеро, ки хуб намешиносӣ, чӣ хел духтарашро ба занӣ мегирӣ?» гӯён аз хостгорӣ рафтан ба хонаи падари Дилором саркашӣ мекунад. Модарамро илоҷе карда розӣ кунондам, вале падарамро ҳеҷ ба гап дароварда наметавонам. Боварӣ дорам, ки бо арӯси ёфтаи падарам хушбахт намешавам, вале вай ду пояшро ба як мӯза андохта, танҳо ҳамон духтарро келин карданист. «Ситораи арӯсу домод мувофиқ наояд, як умр ҷойгаҳашон хунук мемонад» гуфтани мардум беҳуда нест, вале падари ман ҳақиқати ин ҳикмати халқиро дарк намекунад.

«Падар розӣ ҳудо розӣ» гӯён бародаронам маро талқин карда истодаанд, ки ҳамон арӯси ёфтаи падарамро ба занӣ бигирам. Ҳайронам, ки бо духтари намешинохтаам чӣ хел зиндагӣ мекарда бошам. Дилам ҳанӯз ба Дилоромам кашол аст. Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед. Арӯси ёфтаи падарамро ба занӣ бигирам ё барои расидан ба васли Дилороми аз ҷон азизам мубориза барам?

Муллобачаи 8181

Поделиться новостью
Шарҳ
(6)
Низомиддин 2021-01-12, 09:13
Э галу арӯси ефтаи худта бигир, у арӯси ефтаи атат боз зани туву арӯси атат нашава... ай беақлен чиен, ранге ки асри 15-да бошен... эҳеҳеҳеееееей галу асру сол ҳар душ 21-ай...ай хови гарон хез!!!
Посух
Саид 2021-01-12, 16:28
Ту чихел мардаки худат акл надори ки ай мардум малихат мепурси
Посух
А.Д. 2021-01-12, 16:41
Хаёт як бор аст мехостагии худатро гир зиндагии хуб гузарон .Дар ин дунё як умр зинда нестем хар руз зангирию сартихи хуб нест .Бо шахси дустдошта зиндаги гуворост на як умр бо хасрат зиндаги карда хуни чигар хури.
Посух
Олимхон 2021-01-12, 22:10
Отат хам ягон план доштагиай дар у аруси ефтагиш. Тура ному Мара ком карданиай чи бало? Нав фамидем ки ота икка заинтересованный бдай дар зани бачаш. Одатан очахо арус миеван да фарзандошон. И отаи ту чета подозрительно... не все чисто кажется
Посух
Беном 2021-01-12, 22:59
Додари азиз хаёт бозича нест хаёти духтаре ки дуст намедори насузон мон ки паршикаста хушбахт шавад хама Падарон ва Модарон духтарашонро бо сад умед калон мекунанд то хушбахт бошанд на бадбахт баройи хамин хуб фикр кун то сабаби бадбахти як духтари бегунох нашави додари азиз
Посух
Кохирчон 2021-01-24, 07:47
Додари Азиз Хочи Мирзо маслихат гиред
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(6)
Низомиддин 2021-01-12, 09:13
Э галу арӯси ефтаи худта бигир, у арӯси ефтаи атат боз зани туву арӯси атат нашава... ай беақлен чиен, ранге ки асри 15-да бошен... эҳеҳеҳеееееей галу асру сол ҳар душ 21-ай...ай хови гарон хез!!!
Посух
Саид 2021-01-12, 16:28
Ту чихел мардаки худат акл надори ки ай мардум малихат мепурси
Посух
А.Д. 2021-01-12, 16:41
Хаёт як бор аст мехостагии худатро гир зиндагии хуб гузарон .Дар ин дунё як умр зинда нестем хар руз зангирию сартихи хуб нест .Бо шахси дустдошта зиндаги гуворост на як умр бо хасрат зиндаги карда хуни чигар хури.
Посух
Олимхон 2021-01-12, 22:10
Отат хам ягон план доштагиай дар у аруси ефтагиш. Тура ному Мара ком карданиай чи бало? Нав фамидем ки ота икка заинтересованный бдай дар зани бачаш. Одатан очахо арус миеван да фарзандошон. И отаи ту чета подозрительно... не все чисто кажется
Посух