Vegapharm
ШАРОФИ БЕ ПУЛРО ИНТИХОБ КУНАМ Ё ЗИНДАГИИ СЕРУ ПУРРО?
28.02.2021
ОИЛА
3220

 

Саломи худро ба хонандагони “Оила” мерасонам. Ман Зулолаи 18-сола аз ноҳияи Турсунзода ҳастам. Муддати 4 сол мешавад, ки бо ҷавоне телефонӣ гап мезанам.

Дар ин муддат якдигарро дӯст дошта, пайваста бо ҳам рози муҳаббат мегуфтем. Дар ин чор соле, ки ман Шарофро мешиносам, боре ҳам маро ба мулоқоти ошиқона даъват накардааст. Пайваста ба ман мегӯяд, ки духтареро ба занӣ мегирад, ки ба вохӯриву дидорбинӣ набарояд. Азбаски дар куҷо будани хонаамонро медонад, барои диданам ба маҳаллаи мо меояд, вале бегонавор ва бо сари хам аз назди дарвозаамон гузашта меравад. Бо вуҷуди он ки борҳо назди дарвоза ба диданаш мебароям, боре ҳам кӯшиши ба ман наздик шудан, гап партофтан ё дастамро доштанро накардааст. Чунин аст қиссаи муҳаббати поку беолоиши ману Шароф.

Сабаби имрӯз қалам ба даст гирифтану аз шумо-хонандагони дардошнову рӯзгордидаи “Оила” маслиҳат пурсиданам дар он аст, ки имрӯз дар ҳоли ногуворе мондаам ва сари қарори муайяне омада наметавонам. Зеро аз қарори имрӯзаам ояндаи ман, ҳаёту мамотам вобастагӣ дорад. Гап сари он аст, ки чанд моҳи охир ба хонаи мо ҷавоне хостгор равон мекунад, ки айни замон дар кишвари Русия аз рӯи ихтисос кору зиндагӣ мекунад. Бояд қайд намоям, ки Шароф низ дар ин миён ба хонаамон хостгорони худро равон кард. Азбаски дар оила яккадухтар ҳастам, волидонам интихобро ба худам вогузор кардаанд. Падарам бо тиҷорат машғул асту дар зиндагӣ аз чизе танқисӣ намекашем, вале падарам ба он домодҳое, ки аз ҳисоби хусуру хушдоман зиндагиашонро пеш мебаранд, назари хуб надоранд. Мегӯянд, ки ҳар кас дар зиндагӣ бояд аробаи худро кашида тавонад.

Шароф бо вуҷуди он ки донишгоҳро хатм кардааст, дар ҷое кор намекунад ва мегӯяд, ки дар ин шабу рӯз ҷои кор ёфтан кори душвор аст. Он ҷавон бошад, аллакай ҷои кору касби хуб дорад ва мусаллам аст, ки зиндагияшро аллакай худаш таъмин карда метавонад. Тавре хостгорон ваъда доданд, баъди тӯй маро ҳамроҳаш ба Русия мебараду дар он ҷо зиндагӣ мекунем.

Волидонам мегӯянд, ки худат фикр кун ва фардо аз мо домангир нашав. Азбаски духтари дугонабоз нестам, намедонам аз кӣ маслиҳат пурсаму чӣ кор кунам. Барои ман пулу моли дунё муҳим нест, танҳо хушбахт будан мехоҳам. Шароф хабари ба хонаамон хостгор омадани он ҷавонро шунида, тавалло мекунад, ки ӯро ноумед насозам. Мегӯяд, ки дар зиндагӣ чизе надорад ва як дил дораду онро ба ман додааст.

Ростӣ, чӣ кор карданамро намедонам. Метарсам, ки агар дӯстдоштаамро гирам, дарди сари падару модарам мешавам. Модарон, хоҳарон ва бонувони рӯзгордидае, ки ин сатрҳоро мутолиа мекунед, хоҳишмандам маслиҳати худро аз ман дареғ надоред. Шарофи бе пулро интихоб кунам ё зиндагии серу пурро?

Зулола

Поделиться новостью
Шарҳ
(7)
Сорбони ишқ 2021-02-28, 09:45
4 сол бо як чавон рози муҳаббат кардаӣ?!! Яъне ошиқ ҳам ҳастӣ, ошиқи ин ҷавон. Вале ба хотири ки ӯ ҷои кор надоштааст, раҳгум задаӣ! Вале ҷавони дигар дар Россия аз руи ихтисос кор мекардаасту...... ки медонад ки у кист? Шояд яке аз он раҳгумзадаҳое бошад ки ба ифрот печидаву аз он халосӣ надорад! Ҳар дуи ин масъала як тараф, вале Ишқ чӣ шуд, муҳаббат куҷост?? Муҳаббати ту барои пул ва касбу кор буда, ки хиҷолаташ беҳисоб. Баъдан агар ман яке аз ҳардуи ин ҷавонон мебудам, ҳеҷ гоҳ ба ту арӯсӣ намекардам. 1 Чун бо ҷавоне 4 сол дар мулоқотӣ, бигузор факат дар тел бошад ҳам. 2 Ҷавони дуввумро барои касбу кору ихтисосаш интихоб карданиӣ. Мақсад: худпараст ҳастӣ фақат дар бораи худат фикр кардиву тайер. 18 сола ҳастӣ ягон маълуиот гир, баъд ба шавҳар баро. Аммо боз ҳам бигузор туро мард дида интихоб кунад, на ту мардро. Тавсияи ман ҳамин, ба ягон донишгоҳ даро хон. Фикри шавҳарро аз сар бадар кун, чун лоиқи шавҳар нестӣ ва доираи фаҳмишат ҳам хеле танг аст. Бигузор сухани ман бароят табар бошад, вале табаре ки ҳақиқатро гуфта. Табаре ки ба тезиву дуруштии худ бароят ояндаи чун пахта нарму чун асал ширинро таманно дорад.
Посух
Ғам дида 2021-02-28, 12:14
Хоҳарам аввалаш тақдир дар тақдир чизе навишта шудааст танхо ҳаминро мебинед Бад агар шумоям шарофро дуст доред ҳеҷвақт барои пулу моли дунё шуда аз ишқатон даст накашед чунки оши бойа хурдан аз сангам сахт аз зиндагӣ сери пури гапаш бисёр камбағал ба ҳимат хоҳарҷон ман сахт пеши по хурдам аммо шумо инкоро накунед бепул ба пул мешад ягонруз аммо бой аз заҳри забон намегардад боз хоҳарҷон тасмим ба худатон аммо агар дуст доред аз ишқатон даст накашед чунки зиндагӣ беишқ ширин нест нағз фикр кунед на пулу моли дунёи на зару зевари тиллои бахт мешад на шиками сер хушбахти аз ишқ тасмиме гиред ки дар оянда пушаймон нашавед хоҳари азизам
Посух
Али 2021-02-28, 12:28
Шумо бо шароф хонадор шавед рохи кори у кушода мешавад зеро ин ризки шумост ки падаратон доранда аст. Орзуи руссияро накунед.
Посух
Гул 2021-02-28, 19:35
Албата бо Шароф бош харгиз хор намегардии
Посух
Mehrofarid 2021-02-28, 23:38
Хохари азиз! Рости гап агар дустдории Шумо нисбати чавони гуфтаатон (Шароф) кави мебуд, ин суол гузоштаатон дар майнаи саратон пайдо намешуд, Ман низ холо чавон хастам, лек аз ишк ва тачрибаи он хеле фонди тахлилнокии бой дорам! Аз ин чо Ман нисбати Шумо хулоса баровардам, ки Шумо бо у чавон танхо ба хотири хуш гузаштани вактатон сухбатхои телефони анчом додаед! Аз ру наклатон, Ман бо боварии комил гуфта метавонам,ки Дили Шумо мехохад, ки мисли дигар духтархо ба чойхои хуб оиладор шудан, яьне ба рузгори ободу сарбаланд, ба хотире, ки мардум таьрифу тавсиф кунан? (Шумо бисёр як чизро ахамият медихед ва таьсири он дар зиндагиатон кайхо боз таьсири худро гузоштааст, яьне ба Хар амалу, кирдору, гуфтору харакататон мехохед фикри мардумро чалб намоед ва нисбати Шумо нигохи таьрифомез дошта бошанд! Чизе, ки Ман кайд кардам, дар хислату ботинаи Шумо шиштааст. Маслихати Ман ба Шумо Чавоне, ки дар Руссия мебошад, хамонро интихоб намоед! Дар зиндаги ягона чизеки Гузаранда - Фаромушшаванда - Тагйирёбанда: ин ишк, муххабат ва дустдори аст!!!
Посух
хххх 2021-03-05, 14:20
Зулолачон агар мехохи дарди сари падару модарат нашави хамон писари росианро гир чунки аз Шароф ба ту фоидае нест ду руз пас таънаи онро мезанад ки ту агар духтари хуб мешуди бо ман гап намезади. Худат як духтари окил ин тарафшам хуб фикр ку
Посух
БОҶ 2021-03-09, 07:42
Чихеле ки Шарофро барои мо ташбеҳ доди дар ҳақиқат инхел бошараф бошад пас ӯро интихоб кун ҷои кор пули бисёр ҳамаш мешавад!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(7)
Сорбони ишқ 2021-02-28, 09:45
4 сол бо як чавон рози муҳаббат кардаӣ?!! Яъне ошиқ ҳам ҳастӣ, ошиқи ин ҷавон. Вале ба хотири ки ӯ ҷои кор надоштааст, раҳгум задаӣ! Вале ҷавони дигар дар Россия аз руи ихтисос кор мекардаасту...... ки медонад ки у кист? Шояд яке аз он раҳгумзадаҳое бошад ки ба ифрот печидаву аз он халосӣ надорад! Ҳар дуи ин масъала як тараф, вале Ишқ чӣ шуд, муҳаббат куҷост?? Муҳаббати ту барои пул ва касбу кор буда, ки хиҷолаташ беҳисоб. Баъдан агар ман яке аз ҳардуи ин ҷавонон мебудам, ҳеҷ гоҳ ба ту арӯсӣ намекардам. 1 Чун бо ҷавоне 4 сол дар мулоқотӣ, бигузор факат дар тел бошад ҳам. 2 Ҷавони дуввумро барои касбу кору ихтисосаш интихоб карданиӣ. Мақсад: худпараст ҳастӣ фақат дар бораи худат фикр кардиву тайер. 18 сола ҳастӣ ягон маълуиот гир, баъд ба шавҳар баро. Аммо боз ҳам бигузор туро мард дида интихоб кунад, на ту мардро. Тавсияи ман ҳамин, ба ягон донишгоҳ даро хон. Фикри шавҳарро аз сар бадар кун, чун лоиқи шавҳар нестӣ ва доираи фаҳмишат ҳам хеле танг аст. Бигузор сухани ман бароят табар бошад, вале табаре ки ҳақиқатро гуфта. Табаре ки ба тезиву дуруштии худ бароят ояндаи чун пахта нарму чун асал ширинро таманно дорад.
Посух
Ғам дида 2021-02-28, 12:14
Хоҳарам аввалаш тақдир дар тақдир чизе навишта шудааст танхо ҳаминро мебинед Бад агар шумоям шарофро дуст доред ҳеҷвақт барои пулу моли дунё шуда аз ишқатон даст накашед чунки оши бойа хурдан аз сангам сахт аз зиндагӣ сери пури гапаш бисёр камбағал ба ҳимат хоҳарҷон ман сахт пеши по хурдам аммо шумо инкоро накунед бепул ба пул мешад ягонруз аммо бой аз заҳри забон намегардад боз хоҳарҷон тасмим ба худатон аммо агар дуст доред аз ишқатон даст накашед чунки зиндагӣ беишқ ширин нест нағз фикр кунед на пулу моли дунёи на зару зевари тиллои бахт мешад на шиками сер хушбахти аз ишқ тасмиме гиред ки дар оянда пушаймон нашавед хоҳари азизам
Посух
Али 2021-02-28, 12:28
Шумо бо шароф хонадор шавед рохи кори у кушода мешавад зеро ин ризки шумост ки падаратон доранда аст. Орзуи руссияро накунед.
Посух
Гул 2021-02-28, 19:35
Албата бо Шароф бош харгиз хор намегардии
Посух
Mehrofarid 2021-02-28, 23:38
Хохари азиз! Рости гап агар дустдории Шумо нисбати чавони гуфтаатон (Шароф) кави мебуд, ин суол гузоштаатон дар майнаи саратон пайдо намешуд, Ман низ холо чавон хастам, лек аз ишк ва тачрибаи он хеле фонди тахлилнокии бой дорам! Аз ин чо Ман нисбати Шумо хулоса баровардам, ки Шумо бо у чавон танхо ба хотири хуш гузаштани вактатон сухбатхои телефони анчом додаед! Аз ру наклатон, Ман бо боварии комил гуфта метавонам,ки Дили Шумо мехохад, ки мисли дигар духтархо ба чойхои хуб оиладор шудан, яьне ба рузгори ободу сарбаланд, ба хотире, ки мардум таьрифу тавсиф кунан? (Шумо бисёр як чизро ахамият медихед ва таьсири он дар зиндагиатон кайхо боз таьсири худро гузоштааст, яьне ба Хар амалу, кирдору, гуфтору харакататон мехохед фикри мардумро чалб намоед ва нисбати Шумо нигохи таьрифомез дошта бошанд! Чизе, ки Ман кайд кардам, дар хислату ботинаи Шумо шиштааст. Маслихати Ман ба Шумо Чавоне, ки дар Руссия мебошад, хамонро интихоб намоед! Дар зиндаги ягона чизеки Гузаранда - Фаромушшаванда - Тагйирёбанда: ин ишк, муххабат ва дустдори аст!!!
Посух
хххх 2021-03-05, 14:20
Зулолачон агар мехохи дарди сари падару модарат нашави хамон писари росианро гир чунки аз Шароф ба ту фоидае нест ду руз пас таънаи онро мезанад ки ту агар духтари хуб мешуди бо ман гап намезади. Худат як духтари окил ин тарафшам хуб фикр ку
Посух
БОҶ 2021-03-09, 07:42
Чихеле ки Шарофро барои мо ташбеҳ доди дар ҳақиқат инхел бошараф бошад пас ӯро интихоб кун ҷои кор пули бисёр ҳамаш мешавад!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД