Arzon New
Вақте ки духтари тоҷик баданашро ба намоиш мегузорад...
7178

Вақтҳои охир дар сомонаҳои интернетӣ, хусусан дар шабакаи Ютуб наворҳои видеоии блогерони тоҷик, аз ҷумла духтарон тез-тез паҳн мегарданд.

Мутаасифона, аксари ин наворҳо ба ҷойи дар тарбияи насли нав нақш гузоштан, баръакс ахлоқи ҷавонон наврасони моро коста месозанд. Манзур аз ин гуфтаҳо навори видеоие мебошад, ки як блогердухтари тоҷик бо исми Ҷонон дар Ютуб паҳн намудааст.

Дар навор ин блогери бе шарму ҳаё дар тан либоси кӯтоҳе дорад, ки тамоми узвҳои баданаш, ҳатто узвҳое, ки тибқи қонунҳои индунёиву ондунёӣ бояд ҳамеша пинҳон бошанд, баръало менамоянд.
Дар навори дигар Ҷонон аз он шиква мекунад, ки баъди намоиш додани “зебоияш” дар рӯзи зодрӯзаш ӯро лату кӯб намуда, сиёҳу кабуд кардаанд. Саволе ба миён меояд, ки чаро касе аз намояндагони мақомотҳои болоӣ садди роҳи чунин ба ном блогерҳои навбаромад, ки ба хотири ҷалби муштариён фарҳанги бараҳнагиро дар байни мардуми тоҷик, хоса насли ҷавон паҳн менамоянд, намегардад?


Ҷомадони Убайдулло Раҷабро кӣ дуздид?(ВИДЕО)


Магар чунин амалҳои нангин ба зан-модар ва духтари тоҷик зебандаанд?
Ҷавонону наврасони мо пайваста аз шабакаҳои интернетӣ чунин наворҳои фаҳшро тамошо кардан гиранд, магар аз одобу ахлоқи тоҷикона баъди чанд сол ягон ном нишон мемонад?
Магар Ҷонон барин духтарон падару модар ва хоҳару бародар надоранд, ки онҳоро соҳибӣ карда, одамвор зхиндагӣ карданро омӯзонанд?
Куҷост нангу номуси тоҷиконаи падару модар ва бародарони ин блогерҳо?
Пеши роҳи чунин амалҳоро гирифтан мебояд ё мо дар асри ХХ1 зиндагӣ мекунем гуфта, ба ҳамаи ин бараҳнагию бефарҳангиҳо бояд чашм бипӯшем?

alt

Поделиться новостью
Шарҳ
(14)
Мад мадинака 2020-01-21, 09:34
ох чонон ту холо хам намурди , кимкайхо бояд мемурди мурдата кимрмхо мехурданд
Посух
Шери нар 2020-01-21, 10:06
и духтарда я мардак намерасад , агар хами лдасти манба афтад духтари сатрпуши баъмани мешавад
Посух
Алишер Шери нар 2020-01-21, 15:15
Кандатона занед ба фикри шумо розиям
Посух
Оти чонон 2020-01-21, 10:20
ира фахмондан даркор
Посух
Умеда Сафарзода. 2020-01-21, 19:26
Сума сойти это таджичка Ну красивая фигура у девушки ну захотела похвастаться в публику ну простительно же Да простите её она не дружит с головой Она проста не знает , что унижает себя У девушки главное в её жизни это скромность честь и достоинство А ну соблюдая эти правила получишь уважение. Но С стороны психологии смотря на этот ролик прям видно что она на зло кому то снимает это видимо кто то больно сильно обидела её вот и на зло врагу поступает. А врага можно и скромностью уничтожет.😊😊😊😊😊
Посух
То1555 2020-01-21, 23:22
Ира модараш ҳайми)
Посух
Хумайробону 2020-01-22, 10:34
Намешудаги духтар ё зану мардба на мардак одам мекунаду на каси дигар боз бахонае чуста корашро идома хохад дод ба кавле:кузапуштро гур рост мекунад
Посух
Марди сафар 2020-01-23, 09:09
Оила рости як чизи хуб хондам дар ин шумораатон. Хамингуна мавзухоро пайгири кунед! Як клипи Миноро низ тахлил кунед аз ин аблах камие надорад.
Посух
Парвина 2020-01-24, 00:43
Барори чи чойхои даркори ба ин гуна холат беахамияти менамоянд? Ба Гарб таасуб карда Блогерхо бисёр шуданд аз хама мухимаш мо чавонон ба сафи у ба мухлиси у гашта истодаем?,.. БЛОГЕРи кардан холо барои мо нест! Точикистони мо халки мо кабул ва хазм намудани Блогерон эхтиёч надоранд! Ин Блогеру ин Репхоно аз кучо ика эьтибору мухлис пайдо карда истодаанд? Дар Консерваторияи Милливу дар Коллечи Саньату дар мактабхои мусики як катор истедодхои Хофизову Хофизахои Шашмакомию Фалакхони тарбия шуда омада истодаанд чое ки мо пайрави Саньати волои худ нагашта ин гуна нобарокирохо пайрави мекунем? БАРОИ ЧИ?? Ба андешаи ман худи халки мо ин гуна амалро хуб дарк кунанд агар ин гуна шахсон аллакай чамиятро тарк менамуданд!!!!
Посух
Аноним 2020-01-24, 08:47
Хоть кто то обратил на это внимание, она не первая такая , я не осаждаю ее как человек может она хорошая , но все таки девушке стоит себе беречь.
Посух
Али 2020-01-24, 10:21
Якмшшш оила шумо Ами хел чизора мемонен
Посух
Мадинабону 2020-01-24, 17:30
Барои лайку класс шуда чи коро намекунан одамо 😯хай ягон гап гуфтаям наметонам.
Посух
Ману 2020-01-24, 22:30
Мри чонон
Посух
Патриот 2020-01-25, 02:37
Боло будагиҳода ҳаминаш маҳқул унҳо фақат думболи занони босатранд ва мехоҳанд ҳама бе сатру бе иффат бошад. Давлати мо афсус ки баҷои ин гуна фасодиҳоро чора бинад наоборот занони боифатро паст зада сатрашонро мегирад. Оқибат ҳамаҷо пур аз СПИДУ ҷудошавии оилаҳо. Кумитаи дин вуҷуд набуданаш хубтар аст чун ба ҷуз неш задан ба дини халқ дигар ҳеҷ фоидае намеоранд!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(14)
Мад мадинака 2020-01-21, 09:34
ох чонон ту холо хам намурди , кимкайхо бояд мемурди мурдата кимрмхо мехурданд
Посух
Шери нар 2020-01-21, 10:06
и духтарда я мардак намерасад , агар хами лдасти манба афтад духтари сатрпуши баъмани мешавад
Посух
Алишер Шери нар 2020-01-21, 15:15
Кандатона занед ба фикри шумо розиям
Посух
Оти чонон 2020-01-21, 10:20
ира фахмондан даркор
Посух
Умеда Сафарзода. 2020-01-21, 19:26
Сума сойти это таджичка Ну красивая фигура у девушки ну захотела похвастаться в публику ну простительно же Да простите её она не дружит с головой Она проста не знает , что унижает себя У девушки главное в её жизни это скромность честь и достоинство А ну соблюдая эти правила получишь уважение. Но С стороны психологии смотря на этот ролик прям видно что она на зло кому то снимает это видимо кто то больно сильно обидела её вот и на зло врагу поступает. А врага можно и скромностью уничтожет.😊😊😊😊😊
Посух
То1555 2020-01-21, 23:22
Ира модараш ҳайми)
Посух
Хумайробону 2020-01-22, 10:34
Намешудаги духтар ё зану мардба на мардак одам мекунаду на каси дигар боз бахонае чуста корашро идома хохад дод ба кавле:кузапуштро гур рост мекунад
Посух
Марди сафар 2020-01-23, 09:09
Оила рости як чизи хуб хондам дар ин шумораатон. Хамингуна мавзухоро пайгири кунед! Як клипи Миноро низ тахлил кунед аз ин аблах камие надорад.
Посух
Парвина 2020-01-24, 00:43
Барори чи чойхои даркори ба ин гуна холат беахамияти менамоянд? Ба Гарб таасуб карда Блогерхо бисёр шуданд аз хама мухимаш мо чавонон ба сафи у ба мухлиси у гашта истодаем?,.. БЛОГЕРи кардан холо барои мо нест! Точикистони мо халки мо кабул ва хазм намудани Блогерон эхтиёч надоранд! Ин Блогеру ин Репхоно аз кучо ика эьтибору мухлис пайдо карда истодаанд? Дар Консерваторияи Милливу дар Коллечи Саньату дар мактабхои мусики як катор истедодхои Хофизову Хофизахои Шашмакомию Фалакхони тарбия шуда омада истодаанд чое ки мо пайрави Саньати волои худ нагашта ин гуна нобарокирохо пайрави мекунем? БАРОИ ЧИ?? Ба андешаи ман худи халки мо ин гуна амалро хуб дарк кунанд агар ин гуна шахсон аллакай чамиятро тарк менамуданд!!!!
Посух
Аноним 2020-01-24, 08:47
Хоть кто то обратил на это внимание, она не первая такая , я не осаждаю ее как человек может она хорошая , но все таки девушке стоит себе беречь.
Посух
Али 2020-01-24, 10:21
Якмшшш оила шумо Ами хел чизора мемонен
Посух
Мадинабону 2020-01-24, 17:30
Барои лайку класс шуда чи коро намекунан одамо 😯хай ягон гап гуфтаям наметонам.
Посух
Ману 2020-01-24, 22:30
Мри чонон
Посух
Патриот 2020-01-25, 02:37
Боло будагиҳода ҳаминаш маҳқул унҳо фақат думболи занони босатранд ва мехоҳанд ҳама бе сатру бе иффат бошад. Давлати мо афсус ки баҷои ин гуна фасодиҳоро чора бинад наоборот занони боифатро паст зада сатрашонро мегирад. Оқибат ҳамаҷо пур аз СПИДУ ҷудошавии оилаҳо. Кумитаи дин вуҷуд набуданаш хубтар аст чун ба ҷуз неш задан ба дини халқ дигар ҳеҷ фоидае намеоранд!
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД