ҶАНГИ МЕҲРАФРӮЗ БО BORODA.TJ ДАР СТУДИЯИ "ОИЛА" (видео)
2736
ҶАНГИ МЕҲРАФРӮЗ БО BORODA.TJ ДАР СТУДИЯИ "ОИЛА" (видео)

Баъди ҳамлаҳои пайдарпай ба журналистон Шаҳлои Гулхоҷа ва Абдуллоҳ Ғурбатӣ акнун навбати сардабири маҷаллаи "Зан ва мард" Меҳрафрӯз Неъмонзода шуд.

Музаффар, роҳбари ютюбканали "Барада" ин шабу рӯз видеоеро нашр кард, ки дар он журналист ҳаромхӯр ва қаллоб номида мешавад. Ахиран, шоми гузашта бону Меҳрафрӯз ҳам бо як видеои худ ҷавобаш дод. Вале ҳарду ҳам то ҳанӯз вориди баҳсанд. 

Сомонаи "Оила" бо ҳакамии Мирсаид Сатториён (шахси бетараф ва холис) ин ҳардуро дар баҳси рӯбарӯ бо ҳамдигар ба сари минбар овард. Бовар дорем, ки баъди дидани ин навор бинанда ҳақиқатро дарк хоҳад кард.

Шикояти Музаффар ва роҳбари канали "Барада" то куҷо асос дорад? Ӯ аз журналист чӣ мехоҳад? Чаро Видеояшро гузошт? Меҳрафрӯз чӣ ҷавоб дод? Сабаби асосии муноқиша чӣ аст? Он зан кист? Корти бонкӣ ба номи кӣ аст?
Бинандаи азиз, баъди дидани видеои мазкур шумо ба ин ва дигар саволҳои худ ҷавоб мегиред. Гунаҳкори асосӣ кӣ аст? Худатон муайян мекунед. То охири навор моро тамошо кунед.

Поделиться новостью
Шарҳ
(6)
Декани тануркабоб хур. 2020-06-02, 19:52
Мирсаид агар бхохи дар байни чомеа эхтиром дошта боши и кора дига накун! Ть хдт обруйи хта резондести! Ин ду гови дига да ман гап надорм. Набоша хта эхтиром мекунам ба хотири инсони хубиву Калами хуб дори
Посух
Фотех 2020-06-02, 20:03
Бахсош хичи фоида надора, аллакай бисерихо медонан чехраи асосии ира. И ай аввал як мошенница бд, Худо хидоят кнаша!
Посух
Мелек. 2020-06-02, 20:30
Маводҳои хома пешкаши тамошобинон мекнем гуфтен чида накарден?Бо меген мо тарафи ҳичка нестем
Посух
Leila 2020-06-02, 22:23
Mehrafruz kamtar sarosema shudestai, tez tez baini gapda dromadanosh kati... a tak hama faktu rakamosh isbot katian...
Посух
Джалолудин 2020-06-03, 10:31
"Журналист" нохак асту бедониш, на ахлок дорад на хусни баён, хак ба чониби блогер аст!
Посух
Аз Руссия 2020-06-03, 12:30
Дар муддати 28 сол ин миллати бофаросат ба як тӯдаи ҳайвонсират табдил ёфтааст. Аз чунин занҳо оё фарзандони боақлу хирад ба дунё меояд?  Шукри Аллоҳ,ки мо дурему намебин ин шармандагиро. Боз ҳам шукр.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(6)
Декани тануркабоб хур. 2020-06-02, 19:52
Мирсаид агар бхохи дар байни чомеа эхтиром дошта боши и кора дига накун! Ть хдт обруйи хта резондести! Ин ду гови дига да ман гап надорм. Набоша хта эхтиром мекунам ба хотири инсони хубиву Калами хуб дори
Посух
Фотех 2020-06-02, 20:03
Бахсош хичи фоида надора, аллакай бисерихо медонан чехраи асосии ира. И ай аввал як мошенница бд, Худо хидоят кнаша!
Посух
Мелек. 2020-06-02, 20:30
Маводҳои хома пешкаши тамошобинон мекнем гуфтен чида накарден?Бо меген мо тарафи ҳичка нестем
Посух
Leila 2020-06-02, 22:23
Mehrafruz kamtar sarosema shudestai, tez tez baini gapda dromadanosh kati... a tak hama faktu rakamosh isbot katian...
Посух
Джалолудин 2020-06-03, 10:31
"Журналист" нохак асту бедониш, на ахлок дорад на хусни баён, хак ба чониби блогер аст!
Посух
Аз Руссия 2020-06-03, 12:30
Дар муддати 28 сол ин миллати бофаросат ба як тӯдаи ҳайвонсират табдил ёфтааст. Аз чунин занҳо оё фарзандони боақлу хирад ба дунё меояд?  Шукри Аллоҳ,ки мо дурему намебин ин шармандагиро. Боз ҳам шукр.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД