Мифҳоро фаҳмидем - ҳоло навбати фаҳмидани моҳият аст.
Тасаввур намо: дунёе бе мағозаҳо, бе қаҳвахонаҳо, бе барномаҳо, бе хизматрасониҳои қулай… ва ҳатто бе интернет.
Тарснок аст? Бале, айнан ҳамин тавр.
Ҳамаи ин - натиҷаи як идеяи касе аст, ки онро ба воқеият табдил додааст.
Ҳамаи ин - бизнес дар амал аст.
Бизнес на танҳо барои фоида аст.
Ин муҳаррики пешрафт аст, пуле байни орзу ва иҷрои он, абзоре, ки зиндагиро қулайтар, рангинтар ва беҳтар месозад.
Бизнес мушкилотро ҳал мекунад, ҷойҳои корӣ эҷод мекунад, технологияҳоро пеш мебарад ва уфуқҳои нав мекушояд.
Бизнес мисли як маҷмӯаи сохтмонӣ барои оянда аст:
идея мегирӣ → шуҷоат илова мекунӣ → амал мекунӣ → ва ҷаҳонро тағйир медиҳӣ.
Аз ин рӯ, бизнес на танҳо муҳим аст - он фавқулода зарур аст.
Барои ту. Барои ҷомеа. Барои ҷаҳон.
Аз китоби Шавкат Бозоров - «Анатомияи бизнес»
https://www.facebook.com/profile.php?id=61574708436821&rdid=Z54ay0UxV7vQ211n#