Бахти сафед
МАН БЕРОҲА НЕСТАМ, МАРДУМ!
6207

ХОСТГОРОНРО АЗ РОҲ НАЗАНЕД!

Ман Роҳат, аз ноҳияи Панҷ. Падару модарам вафот кардаанду мо чор духтару як писар ятим мондем. Бародарам хонадор аст, ду апаам ҳам кайҳо ба шавҳар баромаданд. Синну соли ман ҳам ба хонадоршавӣ расидааст, вале ҳамсояҳои ҳасуду бадхоҳамон хушбахтии маро намехоҳанд. Ҳамин ки аз дари хонаи мо даромадани ягон хостгорро диданд, ба қавле ба пӯстинашон кайк медарояд ва албатта бо ягон роҳ суроғаи ҳамон домодшавандаро ёфта мераванду талабгорони маро бо туҳмату гапҳои дурӯғ аз роҳ мезананд.

Намедонам чӣ кор кунам. Бародарам зиндагии худашро базӯр пеш мебарад, аз ин хотир, дигар барои акаву янгаам дарди сар ва нонхӯри зиёдатӣ будан намехоҳам. Бечораҳо бе ҳамин ҳам нони даҳони бачаҳояшонро бо азоб меёбанд. Намедонам аз ғайбату туҳмат ба ҳамсояҳои ношуди мо чӣ мерасад, ки садди роҳи бахти ман гашта истодаанд.

Пас аз марги падару модарам ману апаҳоям ба пахтачинӣ баромадем, то аз ҳисоби меҳнати худ маъракаҳои мотамии волидонамонро бо обрӯ гузаронем. Халқи қишлоқ ба ҳоли мо хандида, масхара карданд, ки наход одамони азодор ба пахтачинӣ бароянд. Қаҳрам омад, ки ба ҷойи ба мо, ятимон ёрӣ расондан боз писханд мезананд, дар ҷавоби суханҳои таҳқиромези онҳо ҳамон вақт чанд гапи обдор гуфта будам.

Фикр мекунам барои ҳамон рафторам имрӯз аз ман қасос гирифта истодаанд. Ҳамсояҳои бадзабонамон ҳамин хел рафтор кардан гиранд, яқин пирдухтар шуда мемонам. Илтимос, ба ман маслиҳат диҳед. Бахтамро чӣ гуна ёбам?
Роҳати ноумед

Поделиться новостью
Шарҳ
(11)
Роҳиб 2020-10-22, 09:12
Ягон ҷавонмарди оилахони амита баномус ҳастай брава ин духтара хостгорӣ. Ба хужо савоб мегирен. Ман оила дорам агане дилум сахт сухт.
Посух
Зоҳир 2020-10-22, 17:20
Аз матни духтараки Ванҷӣ - Роҳатбону бе мушкилӣ фаҳмида мешавад, ки суханони ӯ самимӣ ва длелнок ҳастанд. Савол ба миён меояд , ки : Дар куҷоянд масъулини мақомотҳои маҳаллӣ , ки аз ҳолу аҳволи ятимон гоҳ- гоҳе бохабар бошанд ? Куҷоянд он институтҳои ҷомеъавӣ ва самти кор бо ҷомеа ? Оё сабаби дар интернет дарҷ гардидани матнҳо бо чунин мазмун касеро аз мақомотҳои давлативу ҷамъиятӣ нигарон намекарда бошад ? Пас падидаҳои номатлуб ва ё ҳолатҳои ба пешравии ҷамъият зарарнокро кӣ пешгирӣ ва бартараф мекунад ?
Посух
Равшанбӣ 2020-10-22, 17:51
Бешуи азоби сахтай хоҳар. Олӣ шура надида ика дар ҳақуш сухтаӣ. Ҳоли бгираву ба Росия брава баъд чи кор мекунӣ. Оҳ мардаки ҷоне, шабҳои дарози ғамкатиро чи кунум?
Посух
Ахмад Равшанбӣ 2020-10-24, 08:08
Ери районах?
Посух
Джуманазар 2020-10-23, 01:37
Худованд илохим бахтатон а дихад Омин
Посух
Гулнигор 2020-10-23, 02:58
Рохатро аз куҷо ёбам
Посух
Карахон 2020-10-23, 03:25
Ман як марди бе ман 50 сола мехоам зан гирам Бо ерии шумо
Посух
Аааа 2020-10-24, 20:45
Душанбе Чи кор кардан Аз худован пурс наенки аз бандаш
Посух
Сафаров 2020-11-01, 21:41
Сурогаи шумо кучост ма худам низ аз панч мехостам бо шумо хамсухбат шавам
Посух
"Мусофир" 2020-11-02, 10:11
Духтари азиз бахт дар дасти хамсояхо и Шумо нест Алхол ризогии Худованд нашудааст Тилло дар таги хок хам тиллост Ту сабр кун Мевааш ширин аст Худо туро ноумед намекунад Барохат мешави омин
Посух
Диёрчон 2020-11-07, 19:11
Хоҳорчон хушбахт шавед.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(11)
Роҳиб 2020-10-22, 09:12
Ягон ҷавонмарди оилахони амита баномус ҳастай брава ин духтара хостгорӣ. Ба хужо савоб мегирен. Ман оила дорам агане дилум сахт сухт.
Посух
Зоҳир 2020-10-22, 17:20
Аз матни духтараки Ванҷӣ - Роҳатбону бе мушкилӣ фаҳмида мешавад, ки суханони ӯ самимӣ ва длелнок ҳастанд. Савол ба миён меояд , ки : Дар куҷоянд масъулини мақомотҳои маҳаллӣ , ки аз ҳолу аҳволи ятимон гоҳ- гоҳе бохабар бошанд ? Куҷоянд он институтҳои ҷомеъавӣ ва самти кор бо ҷомеа ? Оё сабаби дар интернет дарҷ гардидани матнҳо бо чунин мазмун касеро аз мақомотҳои давлативу ҷамъиятӣ нигарон намекарда бошад ? Пас падидаҳои номатлуб ва ё ҳолатҳои ба пешравии ҷамъият зарарнокро кӣ пешгирӣ ва бартараф мекунад ?
Посух
Равшанбӣ 2020-10-22, 17:51
Бешуи азоби сахтай хоҳар. Олӣ шура надида ика дар ҳақуш сухтаӣ. Ҳоли бгираву ба Росия брава баъд чи кор мекунӣ. Оҳ мардаки ҷоне, шабҳои дарози ғамкатиро чи кунум?
Посух
Ахмад Равшанбӣ 2020-10-24, 08:08
Ери районах?
Посух
Джуманазар 2020-10-23, 01:37
Худованд илохим бахтатон а дихад Омин
Посух
Гулнигор 2020-10-23, 02:58
Рохатро аз куҷо ёбам
Посух
Карахон 2020-10-23, 03:25
Ман як марди бе ман 50 сола мехоам зан гирам Бо ерии шумо
Посух
Аааа 2020-10-24, 20:45
Душанбе Чи кор кардан Аз худован пурс наенки аз бандаш
Посух
Сафаров 2020-11-01, 21:41
Сурогаи шумо кучост ма худам низ аз панч мехостам бо шумо хамсухбат шавам
Посух
"Мусофир" 2020-11-02, 10:11
Духтари азиз бахт дар дасти хамсояхо и Шумо нест Алхол ризогии Худованд нашудааст Тилло дар таги хок хам тиллост Ту сабр кун Мевааш ширин аст Худо туро ноумед намекунад Барохат мешави омин
Посух
Диёрчон 2020-11-07, 19:11
Хоҳорчон хушбахт шавед.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД