Поликарбонат Сухроб
БЕ ЗАН ЗИНДАГӢ ДАР НАЗАРАМ ЗИНДОН АСТ!
19.09.2020
Р. Азимӣ
4459

 

Зани якумамро бо сабаби дар баданҳояш холҳои зиёд доштанаш талоқ дода будам. Қариб се сол сари танҳо гашта, баъд бо маслиҳати дӯстонам аз нав хонадор шудам.

Зани дуюмам духтараки 18-солаи хеле зебо буд, вале дар шаби аввали зиндагиамон аён гашт, ки бадани мисли булӯр зебояш пур аз хол аст. Табъам хира шуд. Бо зани холдор дар як бистар хоб кардан бароям ногувор буд, аммо лаб зери дандон гирифта тоқат мекардам. Сабру тоқати ман ҳамагӣ ба як моҳ расид. Рӯзе ба арӯс дарди диламро баён намуда гуфтам:

“Аз зани аввалаам маҳз ба хотири холдор буданаш ҷудо шуда будам, вале тақдир маро боз бо туи танат пур аз хол рӯ ба рӯ намуд. Дидани хол аз кӯдакӣ ғаши маро меорад. Дигар тавонӣ бо ту дар як болин сар мондан надорам, биё ба хубӣ ҷудо мешавем.” Ҳамсарам инони гиряро сар дода, пойҳоямро бӯсакунон илтиҷо намуд: “Ман сағерадухтарам, ғайри ту дигар ягон пушту паноҳ надорам, илтимос, маро дар зери таънаву маломати янгаву тағоям намон!”

Дилам ба ҳолаш сӯхту рӯзи дигар занамро ба беморхона бурдам, то холҳояшро ҷарроҳӣ карда, бурида партоянд, вале табибон баъди муоина гуфтанд, ки ин ғайри имкон аст. Сари қаҳр арӯсамро ба хона оварда талоқашро додам. Бечора бо ашки шашқатор либосҳояшро ҷамъ намуда, баромада рафт. Боз дар хонаи сард сари танҳо мондам. Ҳоло ба хотири танҳоиро эҳсос накардан дар бозор савдо мекунам. Ҳар гоҳ мардҳоро бо зану фарзандонашон шоду хурсанд бубинам, дилам хун мешавад ва ба тақдири бадам ҳазорон лаънат мехонам, ки маро танҳо бо занҳои холдор рӯ ба рӯ намуда, ҳаётамро сӯхт.

Хонаву дар, ҳавливу замин, пулу мол, хулоса ҳама чиз дорам, аммо бе зан зиндагӣ дар назарам берангу бе маънӣ менамояд. Арӯсе меҷӯям, ки дар баданаш ягон хол надошта бошад, то ӯро ба занӣ гирифта, кошонаву маъвои диламро равшан созам. Худованд, агар ин орзуямро амалӣ созад, ҳамсарамро шаҳр ба шаҳру давлат ба давлат мегардонам, то арӯси бе холу бе ҷурмам дунёро тамошо кунаду ман аз тамошои ҷамолаш лаззат барам.

Муштарии 91835....

Поделиться новостью
Шарҳ
(12)
...... 2020-09-19, 20:03
Рута сиё пирхари маст хол ҳам гуноҳ шуд магар? Ростша бугу ки мардак нести зано қатит зиндагӣ намекунан
Посух
Мухайё 2020-09-19, 20:06
Бародар, шуморо занхои холдор не, мафкураи пастатон бадбахт намудааст! Ба сурате уасе маханд, ки рассомаш Худованд аст. Агар ту аз офаридаи Худованд даст кашиди Худованд аз ту руй гардонд, бахусус ьарои сагерадухтар!!!
Посух
Фарисеев 2020-09-19, 22:25
Бо Худо манмани накун. Хол дар бадан хам хости Худост.
Посух
як.муштари 2020-09-20, 01:04
додар.девона.бди.хол.дар.одам. нишонай.давлатаст.хол.бату. ягон.зиён.надорад.вахте.ту.мехароси. кахри.худо.меояд.твакал.бар.худокун. худо.бузургаст.
Посух
Афсун 2020-09-20, 12:12
Худат девона бдай неке тоба аз худованд зури ки духтари сагераро бадном карди худочон ах ба орзут нараси😆😆
Посух
Abdulloh 2020-09-20, 15:28
Беакл бдай некем у ягом ҷурм ё норасои нест Аллоҳ офаридаст ба чунин ҳусн, 😠😠😠😠😠😠
Посух
ММ 2020-09-20, 15:32
Далбаеб
Посух
S D 2020-09-20, 17:06
Ту бутун барзагов буди ку
Посух
Антон 2020-09-20, 18:33
Ин далбаёб !!!
Посух
Noz 2020-09-26, 21:02
Be akl bday t chi odami xol dor odam nest tda
Посух
Аличон 2020-09-27, 18:05
Ту худат нокис боши айби Ки?? Бечорахо бо умед ба шавхар баромада буданд.ту мегуйи Ки тамоми давлату сарватро дори агар чунин аст дуруг аст гари духтурхо.ба гари духтурхо дода шуда хонаатро вайрон карди.мешуд Ки ба дигар давлат бурда холхоро нест мекарди аммо беаклиат хадду канор наоштааст.ё гуфти маколи мардум ин кала не давоми гардан будаст
Посух
Меҳроч 2020-10-01, 00:52
Аблаҳ будаст ин ку.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД
Шарҳ
(12)
...... 2020-09-19, 20:03
Рута сиё пирхари маст хол ҳам гуноҳ шуд магар? Ростша бугу ки мардак нести зано қатит зиндагӣ намекунан
Посух
Мухайё 2020-09-19, 20:06
Бародар, шуморо занхои холдор не, мафкураи пастатон бадбахт намудааст! Ба сурате уасе маханд, ки рассомаш Худованд аст. Агар ту аз офаридаи Худованд даст кашиди Худованд аз ту руй гардонд, бахусус ьарои сагерадухтар!!!
Посух
Фарисеев 2020-09-19, 22:25
Бо Худо манмани накун. Хол дар бадан хам хости Худост.
Посух
як.муштари 2020-09-20, 01:04
додар.девона.бди.хол.дар.одам. нишонай.давлатаст.хол.бату. ягон.зиён.надорад.вахте.ту.мехароси. кахри.худо.меояд.твакал.бар.худокун. худо.бузургаст.
Посух
Афсун 2020-09-20, 12:12
Худат девона бдай неке тоба аз худованд зури ки духтари сагераро бадном карди худочон ах ба орзут нараси😆😆
Посух
Abdulloh 2020-09-20, 15:28
Беакл бдай некем у ягом ҷурм ё норасои нест Аллоҳ офаридаст ба чунин ҳусн, 😠😠😠😠😠😠
Посух
ММ 2020-09-20, 15:32
Далбаеб
Посух
S D 2020-09-20, 17:06
Ту бутун барзагов буди ку
Посух
Антон 2020-09-20, 18:33
Ин далбаёб !!!
Посух
Noz 2020-09-26, 21:02
Be akl bday t chi odami xol dor odam nest tda
Посух
Аличон 2020-09-27, 18:05
Ту худат нокис боши айби Ки?? Бечорахо бо умед ба шавхар баромада буданд.ту мегуйи Ки тамоми давлату сарватро дори агар чунин аст дуруг аст гари духтурхо.ба гари духтурхо дода шуда хонаатро вайрон карди.мешуд Ки ба дигар давлат бурда холхоро нест мекарди аммо беаклиат хадду канор наоштааст.ё гуфти маколи мардум ин кала не давоми гардан будаст
Посух
Меҳроч 2020-10-01, 00:52
Аблаҳ будаст ин ку.
Посух
НОМАТОНРО НАВИСЕД
ШАРҲАТОНРО ГУЗОРЕД